Beste lezers,
Voor tekstverwerking gebruik ik MS Office Word 2011 (voor de Mac) (v.14.0.2).
Nu zit ik met het volgende probleem:
Telkens als ik opsommingstekens invoeg worden deze niet correct weergegeven.
Het worden allemaal witte vierkantjes met een zwart randje (soort checkbock).
Nu heb ik al verschillende fora gevonden waarop uitleg te vinden was om dit probleem te verhelpen, maar dat mocht in mijn geval niet baten helaas.
Het heeft te maken met het Symbol.ttf font. Deze zou corrupt zijn of dubbel voorkomen in mijn systeem. Nu heb ik beide zaken al gecontroleerd, en het bestand is niet corrupt, en de dubbele file is weggehaald. Nu heb ik alleen nog mijn Symbol font nog in mijn ~/System/Library/Fonts map.
Desalniettemin blijft het probleem zich toch voordoen.
Ook heb ik met FontExplorer X Pro gecontroleerd op fouten, maar die vind ook niets.
Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen, want het is ontzettend vervelend.
Alvast bedankt.
Groeten,
Stefan.
Voor tekstverwerking gebruik ik MS Office Word 2011 (voor de Mac) (v.14.0.2).
Nu zit ik met het volgende probleem:
Telkens als ik opsommingstekens invoeg worden deze niet correct weergegeven.
Het worden allemaal witte vierkantjes met een zwart randje (soort checkbock).
Nu heb ik al verschillende fora gevonden waarop uitleg te vinden was om dit probleem te verhelpen, maar dat mocht in mijn geval niet baten helaas.
Het heeft te maken met het Symbol.ttf font. Deze zou corrupt zijn of dubbel voorkomen in mijn systeem. Nu heb ik beide zaken al gecontroleerd, en het bestand is niet corrupt, en de dubbele file is weggehaald. Nu heb ik alleen nog mijn Symbol font nog in mijn ~/System/Library/Fonts map.
Desalniettemin blijft het probleem zich toch voordoen.
Ook heb ik met FontExplorer X Pro gecontroleerd op fouten, maar die vind ook niets.
Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen, want het is ontzettend vervelend.
Alvast bedankt.
Groeten,
Stefan.