MS Office XP Pro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul den Boer

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2002
Heb bij kennis office xp prof te snel via config. scherm de software verwijderd omdat bij overschrijven (repareren) het probleem met outlook niet opgelost werd. Vraag, ben ik de dokumenten etc. daardoor kwijtgeraakte en alvorens een nieuwe poging te doen om de software weer te instaleren? Hoe kan ik als het nodig is verloren data weer terug krijgen.

Wie kan mij helpen?

Welke gegevens bedoelje. Documenten in het algemeen, of gegevens van/uit outlook .... ?

als de documenten niet in de office map opgeslagen werden dan ben je die niet kwijt.
Maar als je office opnieuw wilt installeren dan kun je kiezen voor repareren doe dat dan.

MS Ooffice XP Pro.

Er staat geen office meer bij geinstaleerde programma's.
Zoals gezegd er is geprobeerd te repareren is niet gelukt daarna verwijderd en wil nu het programma opnieuw instaleren. Kan ik gegevens die misschien verloren zijn gegaan op de pc weer terug vinden?.
Ben ik de dokumenten ik b.v. word gemaakt zijn. Of staan ze noch ergens?.
Wat in outlook zoals e-mail en adressen stond is dat verloren gegaan?.
Gr. Paul.

zoek met de verkenner eens op *.doc dat is de extensie van word en kijk eens waar dat staat.

Op dit moment zit ik niet achter betreffende PC en kan ik niets uitproberen. Andere sugesties zijn van harte welkom. Morgen misschien.

Het verwijderen van MsOffice op de manier zoals jij beschrijft, dus 'netjes' via het configuratiescherm, heeft niet tot gevolg dat je eigen gegevens weg zijn.
Standaard worden alle gemaakte bestanden in één van de Office-programma's in de map 'Mijn Documenten' van de betreffende gebruiker geplaatst en zijn te vinden in de volgende map:

C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Mijn documenten.

Dit geldt niet voor de gegevens die in Outlook waren opgeslagen.
Dit bestand is te vinden in de volgende map:

C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Wanneer je MsOffice opnieuw installeert, hoef je verder niets te doen. De betreffende bestanden worden na de installatie opnieuw 'gezien' door de programma's van MsOffice.

Laatst bewerkt:
Vandaag de tijd genomen om office weer te instaleren en te updaten en inderdaad alle gegevens stonden noch onder dokumenten ook outlook werkte direct weer zoals het hoort.
Beiden bedankt voor de aanwijzigingen, ook namens de (kennis).
Vriendelijke groeten,
Paul.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan