oswaldo.r
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 nov 2001
Goedendag .
Ik heb de laatste tijd een probleem met Microsoft PhotoDraw.
Als ik em opstart krijg ik een fout-rapport en of ik em wil verzenden. Dat heb ik een paar x gedaan , maar nix .
Als ik fout laat opsporen zit de fout in ntdll.dll.
Deze heb ik opnieuw gedownd (3X verschillend site's afgehaald) maar dan doet Photodraw het nog niet telkens zelfde probleem .
Nu heb ik ntdll.dll eerst willen verwijderen en die ik heb gedownload weer terug plaatsen.
Maar ik kan ntdll.dll niet eens verwijderen! , want is al in gebruik !!
Ik kan met ctrl+alt+delete nix vinden wat het bestandje gebruik .?? Weet een van jullie dat ?
En ik heb ook al geprobeerd het programma helemaal te verwijderen en op nieuw te instaleren , maar heeft ook niet geholpen .
Pleace als iemand ietsweet wat ik nog kan proberen hoor ik et graag
.
Vriendelijke grtz Oswaldo.r
Ik heb de laatste tijd een probleem met Microsoft PhotoDraw.
Als ik em opstart krijg ik een fout-rapport en of ik em wil verzenden. Dat heb ik een paar x gedaan , maar nix .
Als ik fout laat opsporen zit de fout in ntdll.dll.
Deze heb ik opnieuw gedownd (3X verschillend site's afgehaald) maar dan doet Photodraw het nog niet telkens zelfde probleem .
Nu heb ik ntdll.dll eerst willen verwijderen en die ik heb gedownload weer terug plaatsen.
Maar ik kan ntdll.dll niet eens verwijderen! , want is al in gebruik !!
Ik kan met ctrl+alt+delete nix vinden wat het bestandje gebruik .?? Weet een van jullie dat ?
En ik heb ook al geprobeerd het programma helemaal te verwijderen en op nieuw te instaleren , maar heeft ook niet geholpen .
Pleace als iemand ietsweet wat ik nog kan proberen hoor ik et graag

Vriendelijke grtz Oswaldo.r