Hallo,
Ik heb zojuist met MS PowerPoint 2007 een dia voorstelling gemaakt van eigen foto's.
Vaak is het vaak leuk om er een muziekje bij te doen op de achtergrond.
Volgens de instellingen bij PowerPoint kan je dat met "vele soorten muziekbestanden"!!!!
Ook gewoon met MP3.
Zo wilde ik een MP3 bestand er bij toevoegen en instellen, dat ging allemaal prima.
Maar als ik de dia-voorstelling ging afspelen, "kreeg ik de MUZIEK NIET TE HOREN"!!!!!
Terwijl als ik het MP3 bestand op WMP afspeelde deed "HIJ HET PRIMA"!!!!
Dus aan het MP3 bestand ligt het niet
Ook toen ik het mailde kreeg de ontvanger ook geen muziek te horen!!!!!
Ga naar: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=832&qid=61758
Daar staat hetzelfde technische probleem in het vet bedrukt wat ik te zien krijg als ik op het speakerlogootje klik op de 1e dia!!! :evil:
Lees ook het stukje tekst bij "Ten tweede:" daar staan ook de problemen van de ontvanger.
Mijn vraag is:
Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplossen, zodat ik en de ONTVANGER voortaan wel gewoon de geplaatste MUZIEK in een MP3 bestand bij een DIA voorstelling kunnen horen??????
Groet,
Ray.
Ik heb zojuist met MS PowerPoint 2007 een dia voorstelling gemaakt van eigen foto's.
Vaak is het vaak leuk om er een muziekje bij te doen op de achtergrond.
Volgens de instellingen bij PowerPoint kan je dat met "vele soorten muziekbestanden"!!!!
Ook gewoon met MP3.
Zo wilde ik een MP3 bestand er bij toevoegen en instellen, dat ging allemaal prima.

Maar als ik de dia-voorstelling ging afspelen, "kreeg ik de MUZIEK NIET TE HOREN"!!!!!

Terwijl als ik het MP3 bestand op WMP afspeelde deed "HIJ HET PRIMA"!!!!

Dus aan het MP3 bestand ligt het niet
Ook toen ik het mailde kreeg de ontvanger ook geen muziek te horen!!!!!

Ga naar: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=832&qid=61758
Daar staat hetzelfde technische probleem in het vet bedrukt wat ik te zien krijg als ik op het speakerlogootje klik op de 1e dia!!! :evil:
Lees ook het stukje tekst bij "Ten tweede:" daar staan ook de problemen van de ontvanger.
Mijn vraag is:
Weet iemand hoe ik dat probleem kan oplossen, zodat ik en de ONTVANGER voortaan wel gewoon de geplaatste MUZIEK in een MP3 bestand bij een DIA voorstelling kunnen horen??????

Groet,
Ray.