Hallo,
kan er mij iemand helpen met het volgende?
ik had graag een template in publisher gehad, die een lijst uit een Word document omzet in een lijst met layout:
inhoud Word document is (de verschillende delen worden door een TAB uiteengehouden):
Janssen NV voorbeeldlaan 6 2630 Antwerpen 03/383.23.23
Helpmij bvba testbaan 112 2563 Beerse 03/383.23.59
......
ik zou graag in publisher het volgende zien in booklet vorm
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Janssen NV***********************************************03/383.23.23
voorbeeldlaan 6 2630 Antwerpen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Helpmij bvba***********************************************03/383.23.59
testbaan 112 2563 Beerse
.........
de sterretjes moeten wel vervangen worden door spaties, maar dat kreeg ik hier anders niet juist gezet
alvast bedankt voor alle hulp..
kan er mij iemand helpen met het volgende?
ik had graag een template in publisher gehad, die een lijst uit een Word document omzet in een lijst met layout:
inhoud Word document is (de verschillende delen worden door een TAB uiteengehouden):
Janssen NV voorbeeldlaan 6 2630 Antwerpen 03/383.23.23
Helpmij bvba testbaan 112 2563 Beerse 03/383.23.59
......
ik zou graag in publisher het volgende zien in booklet vorm
Janssen NV***********************************************03/383.23.23
voorbeeldlaan 6 2630 Antwerpen
Helpmij bvba***********************************************03/383.23.59
testbaan 112 2563 Beerse
.........
de sterretjes moeten wel vervangen worden door spaties, maar dat kreeg ik hier anders niet juist gezet
alvast bedankt voor alle hulp..