ms word 2003 niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunshine88

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2007
Hey,

Heb ik een speciale software nodig, alvorens ik ms word 2003 installeren kan?

Bvd,

Sunshine88

Nee...
XP of Vista is meer dan voldoende.....

Vertel dus: Waar gaat het mis?

Nee...
XP of Vista is meer dan voldoende.....

Vertel dus: Waar gaat het mis?

Nou t wordt opgeslagen als n soort blancopapiertje..En dan na het downloaden kan i m nei openen voor installatie. er wordt dan gezegd hoe wil je t openen en verwijst t naar internet of ander bestand:S

Lees je eigen antwoord eens terug.... zou jij dat snappen...?

Ik begrijp dat je Word 2003 hebt gedownload... nu wil je het installeren....

Eindigen de gedownloade bestanden op .rar ? Dan moet je ze eerst uitpakken....

Branden op een cd-rom of inladen(mounten) in een virtuele cd/dvd-rom speler.

Die iso moet je eerst branden [dat is een disk image]... daarna moet het aanklikken van "setup" voldoende zijn om te installatie te starten..... [je kunt hem ook "mounten" als virtuele CD maar daar heb je dan Daemon Tools voor nodig]

Die iso moet je eerst branden [dat is een disk image]... daarna moet het aanklikken van "setup" voldoende zijn om te installatie te starten..... [je kunt hem ook "mounten" als virtuele CD maar daar heb je dan Daemon Tools voor nodig]

Sorry heren, maar begrijp er geen snars van:(

Een .iso is een "image" een soort spiegel[of mal] van het originele schijfje... leg je op die spiegel een nieuwe schijf [oftewel: brand de iso met Nero of CloneCD o.i.d] dan heb je weer de originele schijf terug... welke je als een nieuw aangekocht product kunt instaleren....

Heb je geen zin om er een schijfje aan te besteden, dan kun je het iso bestand "mounten"... met Daemon Tools..... [Google].... Daemon maakt een virtuele CDRom speler aan en stopt de iso bestanden daarin.. zo lijkt het voor Windows net alsof er een echte CD in een [niet bestaande] CD speler ligt...... en kun je de boel ook installeren...... Daarna wis je de virtuele CD speler weer......

Sorry heren, maar begrijp er geen snars van:(

:) Mounten doe je als volgt:

1 - Download en installeer Daemon Tools
2 - Start het programma. Je ziet niets gebeuren, dat is normaal.
3 - Rechtsonderin rechtsklik je op het nieuwe icoontje met het bliksempje en ga naar virtual CD/DVD rom > Set number of drives > 1
4 - Linksklik opnieuw op het icoontje, klik op de regel waar No media in staat. Zoek je iso file en klik open.

Gebeurt er niets, ga naar deze computer en klik je CD drive aan die er eerst nog niet was.

edit: het is een guide op de uitleg van ErpCity, zie ik net :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan