MS Word docu. vertoont ipv letters blokjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinto

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Berichten
12
Hoi beste mensen,

Bij het openen van mijn MS Word docu krijg ik Blokjes in plaats van letters. Hoe verhelp ik dit probleem ?

Oja ik had eerst OpenOffice op mijn systeem samen met Office 2003, maar deze twee gaven conflicten. Ik heb besloten om OpenOffice te verwijderen. (Misschien een ander keer).

Hoe verhelp ik dit probleem ?

:confused:

Pinto
 
Hoi beste mensen,

Bij het openen van mijn MS Word docu krijg ik Blokjes in plaats van letters. Hoe verhelp ik dit probleem ?

Oja ik had eerst OpenOffice op mijn systeem samen met Office 2003, maar deze twee gaven conflicten. Ik heb besloten om OpenOffice te verwijderen. (Misschien een ander keer).

Hoe verhelp ik dit probleem ?

:confused:

Pinto


ZIjn het bestanden van open office wat je wilt openen in office. Dat kan denk ik ook wel conflicten opleveren. dus blokjes.
Greetsz THooms.
 
selecteer ens alle tekst [trl-a] en kies dan een ander lettertype. zo te zien heb je met het verwijderen van open-office ook je standaard lettertype font weg gegooid.
 
MS Word

Ik kon het document niet meer repareren had bijna alles geprobeert. Ik denk dat het komt vanwege de tekst dat ik van een (japanse) Mangasite had gecopieerd. en tijdens het opslaan is het mis gegaan.

MS Word herkent dit niet en geeft blokjes ipv letters.

Het probleem is op te lossen door de MS Office cd te plaatsen in de DvD-player en vaak is dit probleem dan opgelost.

Pinto
 
Heel misschien zou het ook zo kunnen zijn dat je in het oerdocument een font/lettertype hebt gebruikt dat niet aanwezig is of herkend wordt door de nieuwe.
 
Word docu

Het probleem kan verholpen worden door de cd van MS Office te plaatsen in de rom. De fout is opgetreden tijdens het openen van een japanse cite.

Had een copie van het document gevonden en de error docu weggegooid.

Vaak is het probleem op te lossen via het boven genoemde.

Pinto
 
Het probleem kan verholpen worden door de cd van MS Office te plaatsen in de rom. De fout is opgetreden tijdens het openen van een japanse cite.

Had een copie van het document gevonden en de error docu weggegooid.

Vaak is het probleem op te lossen via het boven genoemde.

Pinto

Zet de vraag dan maar op opgelost aub.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan