Msconfig gebruikt en nu bericht tijdens elke keer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnietheman

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
Hoi.

Onlangs heb ik een aantal programma,s verwijderd uit het opstarten via Msconfig in uitvoeren (windows xp). Echter nu krijg ik elke keer als ik de computer opstart een bericht (dit bericht kreeg ik ook toen ik via msconfig programma's uitvinkte en opnieuw opstarte) in beeld en als ik dit bericht wegklik krijg ik weer een bericht in beeld met hulpprogramma's voor systeemconfiguratie. Beide berichten kan ik dmv het wegklikken wel uit beeld krijgen maar het is wel irritant.

Wie weet hoe ik in het vervolg deze berichten kan uitschakelen?

BVD

onderaan staat de tekst 'dit niet meer weergeven bij opstarten'. dit aanvinken en het komt niet meer terug

Grtz

Als je dat bericht goed bekijkt, zie je dat je een vinkje moet neerzetten, omdat bericht niet meer te krijgen.;)

Dit moet je ieder keer doen, als je Msconfig hebt gebruikt.

Dat is dus het probleem, sorry had ik moeten vermelden. Dit vink ik ook iedere keer weer aan, alleen krijg ik dus op één of andere manier iedere keer weer deze melding zonder dat ik msconig gebruik

worden er niet steeds dingen "terug" gezet in de msconfig??

Vergelijk het een aantal keren wat jij uitzet en wat er aan staat als je opnieuw opstart.

Probeer eens nadat je het vinkje heb gezet en de pc is doorgestart, daarna gelijk afsluiten en opnieuw opstarten.

groetjes speedtouch

verplaatst uit overige software:)

Alleen doen als je weet wat je doet!
Eerst alles aanvinken in msconfig (zodat de desbetreffende waarden weer in het register terugkomen), dan een back-up maken van de registersleutel HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Run en pas als je dit REG-bestand hebt veiliggesteld de waarden in de rechterkolom verwijderen welke je al eerder in msconfig hebt uitgevinkt.

Nogmaals, als je niet zeker weet wat je doet kan ik (of een andere Helpmij-er) je wat gedetailleerder uitleggen wat dit doet en wat jij zou moeten doen!!!

GRTZ fun_surfer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan