msconfig/opstarten uitlezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

forte

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Op het frame opstarten onder msconfig staan diverse "opstarts".
Er zijn erbij die ik volledig "handmatig" in het regedit wil verwijderen maar de desbetreffende rootdirectory is niet compleet (geen enkele trouwens). Het laatste stuk hiervan ontbreekt omdat het window te klein is.

Waar kan ik nu de volledige root vinden?

Alvast bedankt weer voor jullie reactie! :thumb:

Geplaatst door forte
Op het frame opstarten onder msconfig staan diverse "opstarts".
Er zijn erbij die ik volledig "handmatig" in het regedit wil verwijderen maar de desbetreffende rootdirectory is niet compleet (geen enkele trouwens). Het laatste stuk hiervan ontbreekt omdat het window te klein is.

Waar kan ik nu de volledige root vinden?

Alvast bedankt weer voor jullie reactie! :thumb:

Je kunt de kolommen breder en smaller maken met de muis. Bijvoorbeeld op het verticale streepje tussen "opdracht" en "locatie" gaan staan, zodanig dat je muisaanwijzer verandert in dat kruisje met een pijltje naar links en een pijltje naar rechts. Je kunt dan, de linkermuisknop ingedrukt houdend, de kolommen zodanig verbreden of versmallen tot je ziet wat je wilt zien.

Het kan eenvoudiger, dubbelklik op de rechter_lijn van de kolom die je volledig zichtbaar wilt hebben.

Geplaatst door Lucky Fred
Het kan eenvoudiger, dubbelklik op de rechter_lijn van de kolom die je volledig zichtbaar wilt hebben.

Hé, dat wist ik niet! Dank je.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan