'MSCVR100.dll'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toett

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2011
Hallo,

Ik snap dat de meeste van jullie zoiets hebben van: er staan genoeg oplossingen op google dus waarom doe je dat niet?

dat heb ik al gedaan! ik heb dus de volgende error:
C:\\Windows\system32\MSCVR100.dll is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb het volgende al geprobeerd:

1. Opnieuw installeren. Werkt niet.
2. Het .dll bestand downloaden in de map Windows\system32 plaatsen en/of in de map van de toepassing. Werkt niet.
3. Microsoft Visual C++... installeren. werkt niet.

meer oplossingen kon ik helaas niet vinden, misschien kan iemand me hier helpen?
Danku :) ik heb het met wel meer .dll files trouwens, ook MSCVP100.dll en MSCVR100d.dll maar misschien is het 1 fout..

Mvg.

Opnieuw installeren werkt niet? Wat werkt niet? Heb je al windows repair gedaan, heb je al systeemhestel gedaan naar een datum dat het wel werkte?

Opnieuw installeren zou het toch zeker op moeten lossen

Opnieuw installeren werkt niet? Wat werkt niet? Heb je al windows repair gedaan, heb je al systeemhestel gedaan naar een datum dat het wel werkte?

Opnieuw installeren zou het toch zeker op moeten lossen

nou, dat doet het dus echt niet.. ik heb niet systeemherstel gedaan maar dat komt omdat ik deze pc net van me ouders heb overgenomen dus misschien heeft ie het wel nooit gedaan ..

Me computer draait trouwens op Windows Vista 32-bit, misschien heb je wat aan die informatie :p

als je die dll in de map windows /system32 zet is hij dan wel uitgepakt???

Maar je maakt me toch niet wijs dat na een verse installatie hij deze foutmelding ook geeft, zonder dat hij tijdens de installatie zegt dat deze bestanden niet kopieerbaar zijn?

Maar je maakt me toch niet wijs dat na een verse installatie hij deze foutmelding ook geeft, zonder dat hij tijdens de installatie zegt dat deze bestanden niet kopieerbaar zijn?

Nou kijk, het spel is een .rar bestand, maar daar heb ik verder geen problemen mee..
maar ik heb wel geprobeert opnieuw uit te pakken, opnieuw downloaden en uit te pakken.. ik snap er niets van !

Ow en ik heb ook nog .NET framework geinstalleerd (naja nieuwste)

Laat eens weten welk spel? Misschien dat het gerelateerd is. Deze DLL is in ieder geval gerelateerd aan c++. Wellicht dat dat spel daarin geprogrammeerd is.

Laat eens weten welk spel? Misschien dat het gerelateerd is. Deze DLL is in ieder geval gerelateerd aan c++. Wellicht dat dat spel daarin geprogrammeerd is.

Misschien is Kalonline je bekend?
Daar een Private server van.

Welkom Bij Helpmij.nl :) Ik heb je vraag verplaatst naar een geschiktere sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan