Mse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
1.193
(Quote is uit ander forum!)

Gebruik Microsoft Security essentials!
Het is een super programma.
Link: http://www.microsoft.com/security_essentials/
Écht een aanrader:thumb:

Korte vragen:
  1. Ik heb het net even voor mezelf geinstalleerd en geprobeerd. Is dit echt volledig gratis?
  2. Wat is het verschil met windows defender? (want qua uiterlijk en instellingen zie ik niet zo veel verschil...)
  3. Is deze scanner bijvoorbeeld te vervangen door mijn huidige? (Avast!) Heeft hij dus realtime bescherming?
  4. Is er registratie nodig om de scanner actief te houden?
  5. Waar kiezen jullie voor? Avast! of deze?
 
  1. Ik heb het net even voor mezelf geinstalleerd en geprobeerd. Is dit echt volledig gratis? Ja
  2. Wat is het verschil met windows defender? (want qua uiterlijk en instellingen zie ik niet zo veel verschil...) Defender=anti-spyware alleen een security essentials is, alles(tegen alle malware) behalve firewall.
  3. Is deze scanner bijvoorbeeld te vervangen door mijn huidige? (Avast!) Heeft hij dus realtime bescherming? Yep
  4. Is er registratie nodig om de scanner actief te houden? Nee
  5. Waar kiezen jullie voor? Avast! of deze? Avast niet voor mij, k*t interface dus doe maar MSE
 
Windows defender is GÉÉN antivirus programma,
Windows Defender detecteert en verwijdert spyware
Windows Defender is een programma dat uw computer beschermt tegen pop-ups, langzame prestaties en beveiligingsbedreigingen als gevolg van spyware en andere ongewenste software. Windows Defender detecteert en en verwijdert bekende spyware van uw computer.

Mse is antivirus programma, en het werkt gewoon beter dan windows defender.
Zo duidelijk?
Omdat ik graag voor GRATIS ga. Want als je avast of avg download dan is het altijd zeggen ze ''FREE'' fake dus. het gaat om 30-dagen probeerversie. daarna moet je er voor betalen.

Windowsfaq
 
Laatst bewerkt:
Aha ok!

@lord4163 je hebt vast nog de oude avast! Want de 5.0 versie heeft wel degelijk géén *** interface naar mijn mening.
maar wel bedankt!
@Windowsfaq
Avast is geen probeer versie, niet als je de home edition neemt en gewoon registreert!
maar ook jij wel bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan