Prozac1970
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2007
Beste mensen,
Ik doe kennelijk iets fout en heb idee geen wat precies...
Dit is de code ik heb en die werkt... Maar niet zoals ik het zou willen zien.
Ik zou graag wat linebreaks (harde returns) of hoe ze ook genoemd worden, willen toevoegen in de message-box. Met andere woorden: niet als als 1 lap tekst achter elkaar, maar netjes in alinea's.
Ik heb lopen sleutelen met & chr(13) maar dat werkt dus niet. Of ik doe idd wat verkeerd...
Dus zeg maar na [Weet u zeker dat u wilt stoppen?] een linebreak en dan de rest op een volgende regel.
Ik hoop op uw antwoord...
Groeten!
Ik doe kennelijk iets fout en heb idee geen wat precies...

Code:
Private Sub cmdSlt_Click()
Dim intMsgBoxResult As Integer
intMsgBoxResult = MsgBox("Weet u zeker dat u wilt stoppen? Alle wijzigingen gaan verloren als u nu op JA klikt! Om door te gaan met invullen kiest u NEE...", vbYesNo + vbQuestion, " OhOh... Voor alle zekerheid even tjekken of dit echt is wat je wilt...")
If intMsgBoxResult = vbYes Then
'Do something
Unload Me
Set frmBrief = Nothing
Application.ActiveDocument.Close wdDoNotSaveChanges
End If
End Sub
Dit is de code ik heb en die werkt... Maar niet zoals ik het zou willen zien.

Ik zou graag wat linebreaks (harde returns) of hoe ze ook genoemd worden, willen toevoegen in de message-box. Met andere woorden: niet als als 1 lap tekst achter elkaar, maar netjes in alinea's.
Ik heb lopen sleutelen met & chr(13) maar dat werkt dus niet. Of ik doe idd wat verkeerd...
Dus zeg maar na [Weet u zeker dat u wilt stoppen?] een linebreak en dan de rest op een volgende regel.
Ik hoop op uw antwoord...
Groeten!
Laatst bewerkt: