Hallo, ik had MsgTag geïnstalleerd op XP Pro sp3, werkte prima. Nu op W7 (nieuwe computer) heb ik het prog wel geïnstaleerd gekregen, zowel in progfiles als in x86, compleet met execute'jes. Icoon is netjes aanwezig in menu, maar als ik wil activeren dan zegt het dat het programma al aanwezig is op taakbalk en actief is. Nee dus. Vraagt wel om uitgevoerd te worden.
Ik heb comptabilteitsmodus uitgevoerd via configscherm, en uitgevoerd als administrator maar werken: ho maar. Je moet geloof ik eerst hun account aanmaken (heb ik met de hand gedaan want hij herkende mijn eigen account niet), dan actief maken. Ik heb MsgTag Status.
Alle instellingen die ik met de hand gemaakt heb waren goed (7362 als poort en localhost).
Wie o wie?
Ik heb comptabilteitsmodus uitgevoerd via configscherm, en uitgevoerd als administrator maar werken: ho maar. Je moet geloof ik eerst hun account aanmaken (heb ik met de hand gedaan want hij herkende mijn eigen account niet), dan actief maken. Ik heb MsgTag Status.
Alle instellingen die ik met de hand gemaakt heb waren goed (7362 als poort en localhost).
Wie o wie?