MSGtag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Geacht forum,

Ik heb sinds gister MSGtag geinstalleerd. Een heel gedoe, maar het is gelukt! Maaaarrrr.........
Het werkt jammer genoeg niet!

Heeft iemand ervaring met dit fenomeen?

Voor de duidelijkheid: MSGtag is een progje dat je waarschuwt of iemand een door jou gestuurde email heeft geopend. Soms is dat wel eens handig om te weten.

Ik verneem graag uw reactie cq ervaringen!

met een vriendelijke groet,

Jac Art

outlook wil niet samenwerken met msgtag

Zou je mij uit kunnen leggen wat je allemaal hebt ingesteld,ik krijg het niet op gang.
Ik heb bij avg de mailscanner al uitgeschakeld maar krijg nog steeds geen verbinding met de mailserver.
Misschien komt het omdat ik ook spamihilator gebruik?

Alle tips zijn welkom.

Ik heb het programma zelf niet, noch gebruik ik een mailprogramma op mijn pc. Dus praktisch gezien kan ik je niet verder helpen door te testen. Theoretisch kun je wel de website van het programma eens afspeuren en kijken of je bij de FAQ (veelgestelde vragen) je probleem terugvindt.

ik heb het programma werkend inmiddels.
De poort voor uitgaande email stond op 7363 maar moest 7362 zijn.
Heel raar want dit was door msgtag zelf zo ingesteld?

Wellicht dat anderen ook wat aan deze info hebben.

Geacht forum,

Inmiddels heb ik, mede dank zij uw aanwijzingen, het programma deels werkend gekregen. Echter, bij bij gmail werkt het niet. In de FAO aanwijzingen op de site MSGtag wordt het mbt gmail er ook niet duidelijker op.

Indien het in gmail wel bij u wel werkt, dan verneem ik graag de werkwijze.

Het is eigenlijk bizar dat zo'n klein progje je zo veel energie kost!

met vriendelijke groet,

Jac Art

gmail

ik gebruik zelf ook gmail maar daar heb ik msgtag nog niet op ingesteld.
als ik tijd heb zal ik me daar eens in verdiepen,de resultaten leest u hier dan wel.

Maar ik veronderstel dat je dan ook de POP3-functie gebruikt in Gmail? Als je online je mail afhaalt, zal het niet lukken uiteraard.

ollebol topic is van 2007 beetje oud.
daarom voorzie ik deze maar van een slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan