Haloo iedereen, ik zit met een klein en raar probleempje vooral!
Ik had onlangs een msi 460Hawk gekocht, opzich niets mis mee, paste mooi in mijn systeem.
Nu, hij doet alles perfect, in games... Kan er zeker niet van klagen! Ook heb ik hem al overklocked, en heb hem mooi stabiel laten staan op 850/1700/1880
Maar, ik ging hem voor en na benchen. (3d Mark vantage), voor dat ik hem overklockde kreeg ik maar een score van 9000 (wat uiteraard zeer weinig is!) en na de klock kreeg ik nog maar een vrij lage score : van maar 10.000.
De temps zijn onder stres (met de koeler op 80%) maar 34 °C, hij vertoont niets artifacts (heb hem al voor 4 uur laten stressen, hier was de max temp maar rond de 50°C!)
Dus weet iemand misschien hoe dit kan?
Mijn systeem :
cpu : intel coro i7 860 @3.6ghz met corsair H50 Series
geheugen : Corsair xms3 8gb 1600mhz met dominator fan erop.
voeding : Xilence 700 wat redwing gamers edition
gpu : msi 460 Hawk
Case : Antec 1200
Dus airflow en al genoeg denk ik, weet iemand misschien aan wat het kan liggen?
mvg,
Ik had onlangs een msi 460Hawk gekocht, opzich niets mis mee, paste mooi in mijn systeem.
Nu, hij doet alles perfect, in games... Kan er zeker niet van klagen! Ook heb ik hem al overklocked, en heb hem mooi stabiel laten staan op 850/1700/1880
Maar, ik ging hem voor en na benchen. (3d Mark vantage), voor dat ik hem overklockde kreeg ik maar een score van 9000 (wat uiteraard zeer weinig is!) en na de klock kreeg ik nog maar een vrij lage score : van maar 10.000.
De temps zijn onder stres (met de koeler op 80%) maar 34 °C, hij vertoont niets artifacts (heb hem al voor 4 uur laten stressen, hier was de max temp maar rond de 50°C!)
Dus weet iemand misschien hoe dit kan?
Mijn systeem :
cpu : intel coro i7 860 @3.6ghz met corsair H50 Series
geheugen : Corsair xms3 8gb 1600mhz met dominator fan erop.
voeding : Xilence 700 wat redwing gamers edition
gpu : msi 460 Hawk
Case : Antec 1200
Dus airflow en al genoeg denk ik, weet iemand misschien aan wat het kan liggen?
mvg,