MSI 6850 OC lage fps

Status
Niet open voor verdere reacties.

voodi

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2008
Hallo,

Ik heb mijn videokaart geupgrade van een HD4850 naar een HD6850, ik heb alleen een superlage fps in elk spel dat ik wil spelen (fifa11, Black ops, Dirt3), de 4850 performde zelfs nog beter. Net had ik even een goede FPS met Black ops, maar na 5 minuten spelen begon hij extreem te laggen met een fps van 20 (1920x1080)
Normaal kon ik met mijn 4850 nog op 80 fps spelen met deze settings.

Mijn specs:
- i5 760 2,8ghz
- ASUS P7H55
- 2x 1tb hdd
- 6GB Hyperx DDR3 geheugen
- MSI R6850 Cyclone 1GD5 Power Edition/OC
- Recom PE 600 plus (600 watt)

Heb een nieuwe installatie windows 7 64 bit erop gezet zodat er geen drivercomplicaties zouden zijn.

Ik gebruik amd catalyst 11.8, ook heb ik het met 11.6 geprobeerd.

Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb verder niks aan de instellingen van catalyst verandert.

EDIT: Heb net Sync every frame/v-sync aangezet en toen liep hij steady op een 60fps, althans, voor ongeveer 5 minuten en daarna daalde hij weer naar 20

Laatst bewerkt:
Dat is, in ieder geval, niet normaal. Mogelijk heb je gewoon een slechte kaart.

Ik zou even MSI afterburner http://downloads.guru3d.com/downloadget.php?id=2777&file=5&evp=cae98aaa84236fda434adbc18290ba03 downloaden en testen. Je kunt dan ook even uitlezen of de kaart wel de juiste settings heeft (MHZ etc.)

Omdat het een OC kaart betreft wordt die mogelijk gewoon te warm, of is hij niet goed geprogrammeerd door de verkoper. Als dit allemaal niets oplevert zou ik hem gewoon omruilen

Bedankt voor je reactie!:)

Het bleek helemaal niet aan de videokaart te liggen, mijn processor had alleen een nieuw likje koelpasta nodig waarnaar hij het perfect deed. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan