msi cr610 ram updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

emertoerik

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
hoop dat ik goed zit. ik ben erik en ben 14 jaar.
ik heb sinds gistereen msi cr610 laptop. de laptop is prima, niks mis mee maar soms loopt even vast voor 10 sec. ik dacht daarom mischien het ram upgraden van 2 naar 4 gb. maar welke geheugenkaart moet ik dan? wat kost dat? wat moet ik daarvoor downloaden?

mvg, erik

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Je zou met dit programma-tje kunnen kijken welk geheugen je hebt . En de prijzen kan je bv hier vinden.

Laatst bewerkt:
Ik heb een beetje voor je rondgezocht en kwam hierop uit:
Memory
DDR2 533/667/800
Je moet DDR2 geheugen hebben die draait op 533 ,667 of 800 Mhz. Er mag Max. 4 GB in. Ik gok dat als je 1 reepje van 2 GB koopt, je dit ongeveer €30,- á €35,- gaat kosten.

Succes:thumb:!

Hoi

Denk dat je even voorzichtig moet zijn want je weet niet of er 533 of 667 of 800 mhz in zit zelfde snelheid geheugen zou wenselijk zijn . En zie dat notebook ook met 3 gig geleverd worden en max 4 gig aan kan dus is een reepje van 2 gig dus te veel daar om kan je beter even kijken met de link uit mijn eerste bericht.

Ps. en daarbij wordt hij geleverd met win 7 32 bits en dan heeft 4 gig geheugen ook weinig nut dus lijkt ij er wat anders aan de hand .
Notebook nieuw of tweedehands?

Laatst bewerkt:
ik heb even in configuratie systeem opgezocht, ik heb een amd sempron(tm) m120 2,10 gigahertz procesor met een 2gb geinstaleert geheugen. maar hoezo geinstaleert? en hoe weet ik of ik een ddr2 geheugen heb? en hoe hoeveel mhz? en die scan maakte me niet veel wijzer:

DDR2 PC2-6400, DDR2 PC2-5300

Memory Type: DDR2 PC2-6400, DDR2 PC2-5300, DDR2 (non-ECC)
Maximum Memory: 4GB
Currently Installed Memory: 2GB
Total Memory Slots: 2
Available Memory Slots: 1

Laatst bewerkt:
oh, ik dacht dat ik 64bit had. de laptop is minofmeer nieuw. oh en zoals ik zei deze heeft volgens configuratie 2 gb ram.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Kijk Even met de link van mij die vertelt welk geheugen er in zit.

heb ik al gedaan en hiernaartoe geplakt maar als je wil hier nog een keer:

DDR2 PC2-6400, DDR2 PC2-5300

Memory Type: DDR2 PC2-6400, DDR2 PC2-5300, DDR2 (non-ECC)
Maximum Memory: 4GB
Currently Installed Memory: 2GB
Total Memory Slots: 2
Available Memory Slots: 1

Each memory slot can hold DDR2 PC2-6400, DDR2 PC2-5300 with a maximum of 2GB per slot.*
*Not to exceed manufacturer supported memory.

Hoi,

Snap niet dat er twee snelheden van geheugen gegeven wordt.

weet iemand wel wat er met die tabel is of wat ik er nou mee moet. (de laptop heeft het wel zwaar als ik zoals nu 5 internet paginas open heb en office en muziek afspeel)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan