tobiastheebe
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2012
Mijn vader heeft een MSI CR70 laptop. Deze laptop werd oorspronkelijk geleverd met Windows 8, in de computerwinkel is deze vervangen door Windows 7 Home Premium. Omdat deze versie nogal wat fouten vertoonde, heb ik deze vervangen door Windows 7 Professional.
De laptop vertoont sinds enige weken problemen met het touchpad. Het touchpad wordt op willekeurige momenten simpelweg niet meer door Windows herkend, alsof het er niet op zit.
Wat ik al heb geprobeerd:
- Muis aan- en uitzetten via toegewezen knop boven touchpad en toetsenbordsnelkoppeling - helpt niet.
- Laptop opnieuw opstarten en bovenstaande proberen - helpt niet.
- Stuurprogramma van touchpad opnieuw installeren via toepassingsbestand - helpt niet, stuurprogramma wordt niet toegevoegd in Apparaatbeheer.
- Stuurprogramma van touchpad handmatig opnieuw installeren (via INF-bestand) - helpt niet, geen geldig stuurprogramma (?)
- Apparaatbeheer laten zoeken naar gewijzigde apparaten - helpt niet, niets gevonden.
- BIOS gecontroleerd op mogelijk foutieve instellingen - niets gevonden.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
De laptop vertoont sinds enige weken problemen met het touchpad. Het touchpad wordt op willekeurige momenten simpelweg niet meer door Windows herkend, alsof het er niet op zit.
Wat ik al heb geprobeerd:
- Muis aan- en uitzetten via toegewezen knop boven touchpad en toetsenbordsnelkoppeling - helpt niet.
- Laptop opnieuw opstarten en bovenstaande proberen - helpt niet.
- Stuurprogramma van touchpad opnieuw installeren via toepassingsbestand - helpt niet, stuurprogramma wordt niet toegevoegd in Apparaatbeheer.
- Stuurprogramma van touchpad handmatig opnieuw installeren (via INF-bestand) - helpt niet, geen geldig stuurprogramma (?)
- Apparaatbeheer laten zoeken naar gewijzigde apparaten - helpt niet, niets gevonden.
- BIOS gecontroleerd op mogelijk foutieve instellingen - niets gevonden.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?