msi cx620 hd5470 drivers opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kate2000

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2013
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik heb een MSI cx620 laptop met switchable graphics. Tijdens een crash van Windows 7 ben ik de drivers kwijtgeraakt. Nu heb ik de originele van MSI opnieuw geïnstalleerd (1688_hd545vhd5470_8.733.2.0000_w700), maar dan werkt de hd5470 niet.
Om de 1 of andere reden zie ik bij device manager in control panel wel de kaart staan en is er geen melding bij, maar ik kan de resolutie niet optimaliseren.

Heeft iemand enig idee wat ik fout doe? Ik wil graag de originele MSI driver voor windows 7 correct installeren, zodat ik de switchable graphics kan gebruiken.
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

De intel video driver eerst geinstallleerd.
 
Laatst bewerkt:
Hi Modag,
Dank voor je welkom.
W.b. je opmerking:
Eerst stonden er 2 devices, dus ging ik er vanuit dat dit automatisch ging. Later stond alleen de HD5470 er. Nu staan er 2 devices die geen driver hebben. Ik weet niet wat nu te doen!?!
 
Hoi,

Gewoon even om te weten ;) chipset driver geïnstalleerd ? zo ja dan de eerdere gemelde intel driver en dan de 5470 driver doen
 
Het lukt me niet om de drivers in die volgorde te installeren. Windows doet dit toch automatisch?
 
Hoi,

Windows gebruikt zijn eigen drivers
Probeer anders deze eens. En dan nummer 3
 
Laatst bewerkt:
Nou dan weet ik niet hoe het verder moet. In ieder geval bedankt voor het meedenken.
 
Ik heb msi live update en slimdrivers gebruikt. Beide programma's lukt het niet om de juiste driver voor de ati hd5470 te installeren. Iemand nog tips?
 
Aangezien het niet met MSI live update en Slimdrivers lukte om alles weer goed te laten werken, heb ik Windows opnieuw geinstalleerd.
Alles werkt weer zoals het hoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan