MSI GeForce GTX 560 Ti Aanrader of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GekkeGerrit09

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2013
Hallo mensen,

Mijn vraag is , :

Ik sta op het punt om deze videokaart te kopen : MSI GeForce GTX 560 Ti < voor een goeie prijs op marktplaats en ja hij kan hem werkend laten zien !

ik heb als bijlage mijn config toegevoegd een simpele printscreen van Aida extreme edition .

Kan ik met deze videokaart spellen op een hogere FPS spelen dan 60 zoals : Black ops 2 ? en bijv Tombraider(de nieuwste) en bijv Metro 2013 ?

Voornamelijk gaat het om Blackops 2 die met me huidige videokaart wel te spelen is maar met die 60 FPS toch te weinig is voor mij !

Laat de bom maar vallen met meningen/suggesties..

Heb je een andere kaart wat aan te raden is .. me budget is max 100 euro !

Bijlagen

• PC CONFIG.jpg
    PC CONFIG.jpg
    94,6 KB · Weergaven: 87
Beste Gerrit,

Wat jij uiteindelijk wil is niet mogelijk.

En wel om de volgende redenen:
- Ten eerste omdat je ws. maar max. 4 GB geheugen hebt of anders zelfs maar 2 GB op een lage snelheid waardoor games als Metro minder goed speelbaar zullen zijn (de game vereist meer).
- Omdat je een GTX 560 ti alleen op Markplaats voor €100 kan krijgen.
- Omdat de GTX 560 ti zelf te zwak is om deze games op meer dan 60 FPS te spelen behalve in een hele lage resolutie (860x480, 1024x768).

Ik heb nu in me pc 2 GB ram geheugen (of bedoel je die van de videokaart?) zitten in BO2 draait hij gewoon flexibel.. alleen dat de FPS rond de 60 stottert verveelt mij op ten duur

maar wat mij vraag is of de videokaart gewoon op zich zelf goed is? 1024x768 is waar ik nu ook mee speel.

Welke zou je me dan wel aanraden ? me budget is 100 euro en echt over de top maximaal 120/130.

Laatst bewerkt:
Dat is een hele lage resolutie, daarop speelde ik met mijn oude pc uit 2007 geupgrade in 2009. Nu speel ik weliswaar niet in full HD (komt wel als ik misschien een nieuw scherm krijg ter zijnertijd) maar wel op 1650x1050. Dat is dus even mijn graadmeter en ik denk dat de games het echt niet goed op die resolutie bij jou zullen doen. Je hebt nu 2 GB 800 Mhz geheugen, je processor is zwaar verouderd...
Je moet dit niet willen, zeker niet via Marktplaats waar je zo een kapotte kaart kan kopen. Bovendien weet ik nog geen eens wat voor een voeding je hebt, die zal ws. ook vervangen moeten worden want de GTX 560 ti is allesbehalve energiezuinig.

Is dit trouwens niet beter, als je toch van plan bent de GTX 560 ti te kopen: http://azerty.nl/8-2965-564328/-demo-gigabyte-gv-n560oc-1gi.html
Die is getest en je hebt misschien ook nog garantie.

me max budget was 130 kom je met een kaart van 170 ?? Wat snap jij niet wat ik allanggggg begreep ..

en me voeding is 750 watt.. is qua proseccor vind me pc snel genoeg werken ! en kan de laatste spellen op gemak spelen .. geen haperingen of dergelijke de echte enigste spel
tot nu toe wat me pc niet toelaat met mijn huidige config is BF3 .. maar dat spel SUCKS aan alle kanten oftewel niks voor mij dus vind ik niet erg ook !

en me pc upgraden ben ik vanplan maar dan staps gewaard.

niet een alternatief dan van videokaart ? en 2e hands of niet maakt geen bal uit zolang de verkoper het werkend kan laten zien met een spel als voorbeeld

Van welk merk is je voeding? Ik neem aan een A-merk met voldoende efficiëntie?

Dan ben je toch aangewezen op Marktplaats, je games zullen het wel beter doen maar verwacht geen wonderen, je processor en geheugen zijn zwaar verouderd. Als je op 1024x768 verder wilt spelen heeft het zin, op een hogere resolutie spelen moet je uit je hoofd zetten behalve als het om games tot 2010 gaat.

Aha bedankt voor je uitleg ..

Me videokaart is geen dubbel A kwaliteit is een iets goedkopere versie omdat ze degene die ik wou uitverkocht was in de winkel.. dus geen merk maar wel genoeg watt en heb een vergissing gemaakt ik zei 750 watt het is een 550 watt is dit een probleem? of zal ik dit snel genoeg merken zodra me pc uitvalt?..

ik wil geen miskoop doen is het misschien verstandig als ik even duidelijk mijn configuratie hier plaatst? zodat je kan zien Stormbreaker of het uberhaupt wel zin heeft om deze centen ervoor neer te leggen of door te sparen voor een upgrade setje ofzo

Ja, het beste is even om je configuratie te zien inclusief het merk voeding etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan