hallo misschien dat er al een soort gelijke vraag is bij deze mijn excuus voor dubbel posten (heb niet kunnen vinden met zoeken )
ik heb nu een sapphire ati radeon 5770 op zich een leuk kaartje maar ben niet zo ati liefhebber dus wil graag een nieuwe kaart
nu is mij vroeger geleerd hoe sneller de kaart hoe beter de prestatie logies
maar hoe zit het nu met een snelle kaart die 192 bit heeft (van 128 overgeclockt door de fabriek)
en een kaart waarvan de geheugen snelheid 300mhz langzamer is maar wel 256 bit ?
het gaat om deze 2 kaarten
MSI GeForce N550GTX-Ti Cyclone 2/OC - 1GB - PCI-E kost 140 euro
en deze
MSI GeForce N560GTX-M2D1GD5 - 1GB - PCI-E
welke is beter en waarom ? is het de 550 met een hogere snelheid (196 bit) of is het de 560 die iets langzamer maar wel de bewerkingen iets sneller kan doen (256 bit) deze kaart kost 160 euro
duurdere kaarten zijn gek genoeg langzamer
ik heb nu een sapphire ati radeon 5770 op zich een leuk kaartje maar ben niet zo ati liefhebber dus wil graag een nieuwe kaart
nu is mij vroeger geleerd hoe sneller de kaart hoe beter de prestatie logies
maar hoe zit het nu met een snelle kaart die 192 bit heeft (van 128 overgeclockt door de fabriek)
en een kaart waarvan de geheugen snelheid 300mhz langzamer is maar wel 256 bit ?
het gaat om deze 2 kaarten
MSI GeForce N550GTX-Ti Cyclone 2/OC - 1GB - PCI-E kost 140 euro
en deze
MSI GeForce N560GTX-M2D1GD5 - 1GB - PCI-E
welke is beter en waarom ? is het de 550 met een hogere snelheid (196 bit) of is het de 560 die iets langzamer maar wel de bewerkingen iets sneller kan doen (256 bit) deze kaart kost 160 euro
duurdere kaarten zijn gek genoeg langzamer