MSI GT683 231NL Audio Synchronize Mode?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Syranh

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
21
Ik heb nu ongeveer 2 weken een MSI GT683 231NL, en ik ben er nu eindelijk aan toe gekomen om even de Audio Synchronize Mode te testen, dit wil zeggen dat de led-verlichting die over heel mijn laptop zit mee gaat op de beat van de muziek.

Na veel moeite heb ik Audio Synchronize Mode eindelijk aan gekregen, maar het probleem is dat de lampjes alleen (merkbaar) te zien zijn als ik het volume bijna op maximaal zet.

Nu heb ik daar natuurlijk helemaal niets aan want ik zet m'n volume nooit op maximaal, en ik denk niet dat ik de enige ben... In de handleiding of op internet heb ik niets kunnen vinden over een instelling die de "gevoeligheid" van de led-lampjes aanpast. Daarom vraag ik het hier aan deskundigen ;)

Alvast bedankt voor alle antwoorden!
Bas
 
Tsja. Ik denk dat het alleen zo kan. Waarschijnlijk is dat de drempelwaarde voor de leds. Dus dan moet je toch iets verder van je laptop afzitten... :)
 
Tsja. Ik denk dat het alleen zo kan. Waarschijnlijk is dat de drempelwaarde voor de leds. Dus dan moet je toch iets verder van je laptop afzitten... :)

dat is jammer, en slecht... maar okee, bedankt voor je reactie! ;D
 
Ik vind het zelf ook een beetje merkwaardig, maar staat er echt niks over in in de gebruiksaanwijzing? Probeer anders toch de nieuwste drivers voor je geluidskaart te installeren...
 
Ik vind het zelf ook een beetje merkwaardig, maar staat er echt niks over in in de gebruiksaanwijzing? Probeer anders toch de nieuwste drivers voor je geluidskaart te installeren...

in de gebruiksaanwijzing stond hoe het precies moest. nou dat heb ik dus gedaan, en dan werkt het alleen op maximaal volume... :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan