Msi gx 740

• Onderwerp starter Onderwerp starter zoah
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

zoah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2010
ik heb paar weken terug een msi gx740 gekocht.

wat een laptop ongelooflijk! performance awesome games allemaal op max.

maar een nadeel is hij wordt wel heel erg warm. als ik een spel speel wordt mn video kaart maximaal (niet altijd) 96 graden.....
en volgens mij is dit niet normaal.

en het heeft geen zin om schoon te maken. want in het begin werd video kaart ook warm.

wat kan ik het beste doen????

Hallo,

Je videokaart kan tot zo'n 150 graden aan. 94 is dus niet erg ;) Ik kan me wel voorstellen dat, als je de laptop op schoot hebt, het erg warm is :P

dat wilde ik weten, want mijn vorige laptop is overleden omdat video kaart overhit werd. dit wil ik absoluut niet met mn msi :D
gelukkig heb ik em niet op mn schoot :D pff heb al genoeg ervaring met mn oude laptop :P doe maar een bureautje voor mij :D

kan je mischien ook gelijk de bron aan geven waar het staat dat laptop 150 grade kan hendelen.

nog bedankt voor reactie

na wat research kan je op de website van ATI of Nvidea (ligt eraan welke videokaart er in je laptop zit) vinden wat de maximum temperatuur is... ik zag net (sorrie) dat die niet 150C is maar voor ATI 115C en voor Nvidea 120C. Een stuk lager dan ik dacht...

Waarschijnlijk was 'k in de war met het max. aantal graden van PC's :P

ooh ok toch bedankt dat je het ff doorgeeft. maak niet uit als het maar onder de 100C ligt vind ik het best.

is er ook een manier om de temperatuur van video kaart te verlagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan