MSI k7t turbo2 vervangen d00r MSI nforce2 K7N2G-L

Status
Niet open voor verdere reacties.

SieSjo

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Ik draai nu een amd XP 2000+ op een msi k7t turbo-2, maar dit bordje vind ik nogal zuigen en de upgrade-opties zijn minimaal. Ook omdat het alleen maar sdram ondersteunt.

1) Nu zag ik het volgende bord: MSi nforce2 MSI K7N2G-L. (review @ http://www.3dvelocity.com/reviews/msik7n2g/k7n2g.htm). Dit bordt heeft lan en sound onboard, maar nu heb ik ook gehoord dat hij onboard Video heeft en dat deze even geod presteerd als de geforce4 MX serie. Wie weet hier meer over ?

2) Ik draai nu op een g-force 2 mx (alleen office-werk op deze pc), maar is het dan goed plan om deze te verkopen en gebruik te maken van de onboard video ?!

3) Als ik overga op dit bord, koop ik er natuurlijk DDR op. Zouden jullie mij in het algemeen aanraden om deze verandering door te voeren, ook met een oog met wat komen gaat, gezien de uitbreidingsmogelijkheden van het Nforce2-bord ?

Ik zou eerder voor een Asus A7N8X gaan, niet al te duur maar toch zowat het beste nForce 2-bordje.

De 4 MX is echt niet veel beter dan de 2 MX. Dus je kan die 2 MX behouden als je geen games speelt.

En de A7N8X is zeker nog goed uit te breiden... Het is iig een goede goede upgrade.

Oki steve, inderdaad is en mooi bordje en kost r0nd de 100 euro, evenals het besproken MSi bordje. Die Asus A7N8X heeft toch ook geintergreerde gf4 video ?! En ik verpats die gf2 dan wel, heb ik er weer 30 euro bij ;x

De A7N8X niet, ik weet niet of er een versie is die ook onboard graphics heeft.

achteraf game ik t0ch best vak en heb zonet dus maar een Asus A7N8X gekocht met 2x 512 ddr en een radeon 9700....

*omfg god mn bankrekening :'( *

Bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan