msi k7t266 pro 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

lebas

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2004
Ik ben van plan om een nieuwe harddisk te gaan kopen
Nu kom ik er alleen niet uit wat nou het beste is voor mijn moederbord...

Misschien kunnen jullie mij een advies geven voor een goeie snelle en natuurlijk niet al te dure harddisk (intern) 80 gb

mijn moeder bord is: msi k7t266 pro2 designed for amd athlon/duron processor.

supports IDE RAID
supports D-Bracket

Ik hoop dat julllie mij een goed advies kunnen geven.

alvast bedankt !!!

l8or

't plankje stamt uit 2001, ik zou er niet teveel "moeite" voor doen:
je kan een super de luxe / snelle hdd installeren, maar houdt altijd in je achterhoofd dat een (bij wijze van spreken) pc-principe luidt : een pc is net zo snel als zijn langzaamste component werkt.

Koop gewoon een goede hdd van een giga of 80 of plaats er desnoods 2, maar richt je ernergie mogelijk op een moderner plankje met bijbehorende hardware. (Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken :D )

De link klopt niet.

Ik heb zelf laatst een Maxtor DiamondMax 9 Plus 160gb 8mb cache aangeschaft en hij presteert erg fijn.

idd. een hele grote hdd is natuurlijk ook wel gemakkelijk, daarnaast is het ook aan te bevelen een tweede te plaatsen voor bijvoorbeeld data backup. Je zal niet de 1e en zeker niet de laatste zijn, van wie de hdd plotsklaps overlijdt. Niets is zo "zuur" als al je downloads en data van enkele jaren weer bij elkaar te moeten gaan sprokkelen (voor zover dat nog mogelijk is..............) Uiteraard even los van de optie om een trage backup manier te gebruiken als branden op een CDR of CDRW..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan