MSI K9A2 Platinum

Status
Niet open voor verdere reacties.

the bam

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Hallo

ik heb hier thuis deze computer staan:

cpu: AMD athlon 64 x2 6000+
mobo: MSI K9A2 Platinum
geheugen: 4x 1gb G.E.I.L.
2x Club3d ATi Radeon HD2600XT CF 2x 16 lane
voeding: procase 750watt

en ik wil dit setupje overclocken en ook mijn CAS latency goed instellen in mijn bios alleen ik kan dit niet vinden? of ik heb het gevonden maar ik snap er niks van:p
ik heb al een beetje vooraf gegoogled voor info en had een topic gevonden dat ook iemand met een athlon x2 ook dit mobo z'n cpu had geklokt op 3.5ghz alleen ik kan nergenst een tutorail vinden?

mijn vraag was of jullie mij misschien kunnen helpen?
en nee ik wil niet zulke vragen en/of antwoorden als:
-waarom wil je overklokken
-denk je dat dit nut/zin heeft!
-je bereikt hier niks mee!

alvast bedankt wouter

en nee ik wil niet zulke vragen en/of antwoorden als:
-waarom wil je overklokken
-denk je dat dit nut/zin heeft!
-je bereikt hier niks mee!
Het is duidelijk, je wilt hoe dan ook overklokken, welke risico's er ook verbonden kunnen zijn aan een winst van maar een paar procenten. :confused:
Dan zou ik, als ik jou was, de FAQ op Tweakers.net gaan lezen. Neem dan meteen de FAQ's van Airflow en Waterkoeling erbij. ;)

Het is duidelijk, je wilt hoe dan ook overklokken, welke risico's er ook verbonden kunnen zijn aan een winst van maar een paar procenten. :confused:
Dan zou ik, als ik jou was, de FAQ op Tweakers.net gaan lezen. Neem dan meteen de FAQ's van Airflow en Waterkoeling erbij. ;)

ok bedankt airflow is goed genoeg hiero in die case bij mij:p idle system temp 13 stressed niet meer dan 30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan