MSI Moederbord NIEUW >>> Alleen de fans draaien...meer niet....what did I wrong?

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperTeke

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2004
Berichten
36
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Heb mijn moederbord met de condesatoren om zeep geholpen. Graag zou ik mijn moederbord willen vervangen. Nu heb ik de gegevens wat betreft de processor bij de handhttp://processorfinder.intel.com/details.aspx?sSpec=SL88T maar zou eigenlijk niet weten waar ik om moet letten bij aanschaf zodat ik een vlekkeloze aankoop kan doen.
Kunnen jullie me helpen?


Ik ga bij tweakers kijken naar een zo goedkoop mogelijke moederbord dat nieuw verkrijgbaar is.



>>> Ik heb vandaag een P6NGM-L - Socket 775 - M-ATX van MSI gekocht. Ik heb alles volgens manual ingebouwd, processor erin met koelpasta, alles aangesloten MAAR.... hij werkt niet. Alleen de fans draaien en ik zie de lampjes bij de ethernet aansluiting branden....nothing more...
de fans draaien ongeveer 2 minuten, gaan weer uit en draaien opnieuw ong 2 minuten
 
Laatst bewerkt:
Iets meer specs plz

Ik heb toch net wat meer specs. nodig om je verder te helpen.

Interface van je hardeschijf:
interface van je videokaart (indien aanwezig):
en dus het aantal pins van je processor:

dan kan ik je helpen :thumb:
 
Vertel gewoon even merk en type van je oude bordje
 
Ik had een Asrock 775i65G moederbord. Ben vandaag naar computerland gegaan en daar een MSI P6NGM-L - Socket 775 - M-ATX moederbord gekocht.

Omdat mijn DDR geheugen er niet op pasten ben ik terug gaan fiets om nieuwe set geheugen te kopen ... DDR2 2gb. En nu heb ik alles aangesloten maar behalve de fan van de processor en voeding die zo-nu-en-dan aan en uit gaat werkt niet veel....
any suggestions?
 
Welke voeding heb je (merk en wattage)?
Wellicht is ie niet helemaal goed meer en levert ie niet genoeg power.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan