msi ms-6167

• Onderwerp starter Onderwerp starter suuus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Wil graag een snellere processor installeren op dit moederbord (msi ms-6167) zodat mijn zoon wat nieuwere spelletjes kan spelen.Ben op de site van Microstar geweest maar kan nergens vinden hoever ik kan gaan met de processor snelheid.Heb ook al op google gezocht maar kan niks vinden met betrekking tot het upgraden van de processor.Heb nu 1 processor van 600 mhz.
Weet iemand misschien waar ik deze gegevens kan vinden?

Met vriendelijke groeten,

Mat.:)

Volgens mij kan je niet veel hoger misschien tot 1giga als ze die in uitvoering slot a hebben en dan nog op markplaats,pc-dumpdag enz!!
De spelletjes van tegenwoordig die je wilt spelen hebben een goede videokaart/geheugen/mobo en een snelle cpu nodig.

bedankt

Kwam ook op ms-6191 terecht en die gaat volgens de specificaties tot 1Ghz.Heb al 1 processor gezien op de marktplaats van 1Ghz inclusief cooler dus ga het maar eens proberen.
De spelletjes die mijn zoon wilt spelen hebben een processor nodig van 800 Mhz.
Bedankt voor jouw reactie en als alles goed gaat dan beschik ik weer over mijn eigen computer wanneer ik wil, yes!:D

Die processor van 800mhz is dan ook echt een minimum he, echt lekker vlot zullen de meeste spellen dan niet lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan