Msi P6n Sli V2 + E8400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danny94

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2007
Berichten
102
Hallo,

Ik heb pas een nieuwe cpu gekocht: E8400
Omdat mijn moederbord dualcore processors ondersteund en zelfs quad core, dacht ik dat deze E8400 ook wel ondersteund zou worden. Maar nu als ik de cpu in de pc doe en dan de pc opstart blijft het beeld zwart. Het ligt niet aan de videokaart, het is de cpu, dat weet ik bijna zeker. Maar ik heb dus op de site van MSI gekeken en daar staat dat ze nog zijn aan het testen of deze CPU door het moederbord ondersteund wordt. Ik heb zelfs mijn bios geupdate naar de nieuwste versie, maar nog werkt hij niet. Ik heb ook op gezocht op dit probleem en wel meer mensen met dit moederbord en cpu hebben hier problemen mee.

Wat kan ik nu het beste doen? Wachten totdat MSI een nieuwe Bios uitbrengt die misschien wel met de cpu kan werken. Of deze E8400 voor een E6850 ruilen? ( die wordt namenlijk wel ondersteund )

Of weet iemand een andere oplossing?
 
dat betekend dus inderdaad dat die niet compatible is !
ik zou hem omruilen voor een E6850
Anders zou het kunnen zijn dat je lang gaat wachten:(
:)
 
Ik zou hem ook omruilen voor de C2D E6850 alleen jammer dat de 6850 iets slechter is dan de E8400
 
Ok dan ga ik wel kijken voor de beste C2D die ondersteund wordt door mijn mobo.
 
Ja het verschil is: Bij de E8400 6MB en E6850 4MB.
Ik weet niet wat is zegt over de snelheid maar ze zijn bijna hetzelfde denk ik.
 
ik bedoelde de processor !!!!!
De E6850 is ook best snel hoor

=O lol :p ik dacht de reactie

Maar de E6850 is bijna even snel als de E8400 zoals jij al zei, ik denk niet dat je een verschil zult merken;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan