MSI R5770 Hawk geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Vreemd zou toch zeggen dat de voeding geholpen zou moeten hebben maar even een vraagje niet rot bedoeld hoor en je zal het ook wel gedaan hebben maar je doet je scherm toch wel op de 5750 aansluiten he?

Wat me nu ook opvalt:

Mijn pc start niet normaal op. Ik hoor niet de normale piepjes die ik zou moeten horen. Alle fans draaien wel op het begin maar 1tje stopt met draaien na een paar seconden en die zou normaal door blijven draaien bij een normale boot.

@Modag

jazeker ik heb hem op mijn 5770 aangesloten maar geen beeld. Ook uit mijn onboard geen beeld als ik m'n 5770 erin heb.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik zou alles even nalopen in je pc of alles goed vast zit misschien iets los gestoten met inbouwen of vergeten aan te sluiten.
en welke ventilator stopt?

En, ook niet vervelend bedoeld, zou me niets verbazen als dat volledig uitgeklede Acer OEM moederbordje die videokaart niet trekt/ondersteunt....

over of ik iets verkeerd aangesloten heb:

de linker is waar ik eerst de voeding was vergeten, waardoor ik die piepjes kreeg (zie vorig topic). Maar ik weet niet of die rechter ook aangesloten moet worden of ergens anders nog. De PCI-E aansluiting leek mij wel duidelijk en heb ik in deze foto buiten beschouwing gelaten

Bijlagen

• IMG_1322.jpg
    IMG_1322.jpg
    93,2 KB · Weergaven: 14
helaas zit ik nu met een nog groter probleem. Ik ben er de halve dag al mee bezig en ik heb de onboard gedisabled. Nu krijg ik dus uit m'n onboard geen beeld. Maar zelfs uit mijn oude geforce 8600 gt krijg ik nu helemaal geen beeld :confused:

Goedemorgen,

Je zal een bios reset moeten overwegen je kunt mijn locatie zien leef je daar toevallig ook in de buurt?

Laatst bewerkt:
helaas leef ik niet in de buurt.

Maar ik heb een bios reset gedaan en mijn onboard blijkt weer te werken.

Iets wat ik net hoorde: Acer kan misschien een beveiligde bios hebben waardoor hij geen nieuwe hardware toelaat. Maar dat verklaart niet waarom mijn vorige videokaart (Geforce 8600 GT) het wel deed zonder problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan