msi x48c platinum krijg geen beeld of ''piep''

Status
Niet open voor verdere reacties.

despuiter

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
hallo allemaal,

ik heb vandaag een nieuw moederbord gekocht en die aangesloten.
nadat ik alles erin had gezet en hem op wou starten deed mijn beeld het niet. ook hoor ik geen fout meldings piep.

ik heb wel iets gelezen op internet dat mijn CPU niet word ondersteund door de standaart bios.
ik heb een intel Q9550 2.83 ghz.
maarja als dit het probleem is hoe kan ik mijn bios flashen zonder beeld?
(heb trouwens ook geen floppie disk)

mvg

Mike de Ruiter

Goedemorgen,

Als dat de oorzaak zou zijn zou ik de winkel even vragen of hij de bios even met een andere processor die wel wordt ondersteund door de huidige bios te flashen.

Modag

Edit:Ik zie net in je andere topic dat je crossfire wil draaien is dit moederbord voor deze pc?
Zo ja dan zou de voeding wel eens te kort kunnen schieten.
Probeer het eens met 1 videokaart.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Als dat de oorzaak zou zijn zou ik de winkel even vragen of hij de bios even met een andere processor die wel wordt ondersteund door de huidige bios te flashen.

Modag

Edit:Ik zie net in je andere topic dat je crossfire wil draaien is dit moederbord voor deze pc?
Zo ja dan zou de voeding wel eens te kort kunnen schieten.
Probeer het eens met 1 videokaart.

1 videokaart heb ik geprobeerd werkt ook niet. denk zelf niet dat het aan de voeding ligt maar inderdaad die bios versie.

deze moederbord moest het probleem van mijn ouwe topic verhelpen die bleek namelijk niet crossfire ready te zijn. (staat wel op inernet maar dat blijkt een nieuwere p5q te zijn)

dus nu moet ik weer is een keer naar alternate begin dit wel beu te worden ben al 500 euro armer en hij doet het nogsteeds niet :confused:
elke keer dat ik daar ben geweest heb ik gevraagt of dit mogelijk is en elkekeer zeggen ze ja hoor geen probleem. met andere worden er werken veel mensen bij alternate die nog minder verstand van PC's hebben als mijn oma. :mad:

Iniedergeval bedankt voor de moeite.

mvg

Mike de Ruiter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan