MSI Z87-G45 Gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

HDGamer

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Hallo Helpmijers :)

Ik heb gisteren een nieuwe pc in elkaar gebouwd. Nu heb ik alles erop aangesloten en nu heb ik geen beeld.

Ik heb het via de Intel Graphics geprobeerd op het moederbord en via de GTX 780 Ti.

Beide geven helaas geen beeld. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Alle fans gaan aan, de hardeschijven werken, verschillende ram geprobeerd, verschillende cpu koelers andere videokaart etc. Maar niets werkt... nog steeds geen beeld.

Hier een foto van mijn case met de componenten.

http://www.afbeeldinguploaden.nl/photo/view/59580/oUnOev

http://www.afbeeldinguploaden.nl/photo/view/59579/HCQ

Bij voorbaat dank!

Laatst bewerkt:
Hoi,

Even voor mijn eigen de onboard ook zonder ingebouwde externe kaart geprobee

Ja het ik ook geprobeerd zonder externe kaart in het slot.

Ik heb de GTX 780 Ti ook in mijn oude systeem gedaan en daar werkt hij wel in.

Hoi,

Wat ik dan meest al doe alles uitbouwen en buiten de kast opbouwen zo kaal mogelijk en kijken wat er dan gebeurd, lukt het dan nog niet dan zou een Bios reset misschien een optie zonder de externe kaart dan.

Dat heb ik ook allemaal al geprobeerd.

Ik heb nu alles er al 2x uitgebouwd. Wat bedoel je met een bios reset? Bedoel je daarmee de CMOS batterij even verwijderen en er na 1 minuut weer in doen, want dat heb ik al geprobeerd.

Hoi,

Ja dat bedoel ik, dan wordt het denk ik tijd om met de winkel in contact te treden begin dan te denken dat moederbord niet in orde is voeding lijkt mij niet is een prima voeding(kan altijd) maar moederbord lijkt mij meer voor de hand liggend.

Ik denk dat ik dan inderdaad contact met de winkel moet opnemen. Het kan trouwens niet de CPU zijn die kapot is? Hij is wel correct geïnstalleerd zonder getrek en geduw.

Ik weet namelijk niet of je beeld kunt krijgen via de GPU als de CPU kapot is

Laatst bewerkt:
Hoi,

Kan ook nog maar zou zoals je zelf ook al oppert even de winkel bellen. of je moet iemand in de buurt hebben waar je de processor even kan testen en geheugen test is ook nog een optie welk geheugen heb je?

Laatst bewerkt:
ik heb nu 16GB DDR3 1866Mhz geheugen. Ik heb ook al verschillende sloten geprobeerd en ook verschillende ram. Geen succes

Hoi,

Heb je bij msi gekeken of het merk geheugen ondersteund wordt door het moederbord heb je toevallig een reepje ddr3 1333 geheugen misschien dat het bord de 1866 zo niet pakt

Laatst bewerkt:
Ga ik die even bellen, en zodra er wat geregeld is laat ik het even weten.

Bedankt voor je hulp!

Gr,

Mike

Hoi,

Geen dank hoop dat het allemaal een beetje meevalt en fijn dat je nog wat laat weten:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan