MSI Z97 gaming 5 bios - Reset denk ik elke keer...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jandoedels

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2012
Hallo,

Ik heb een zelf gebouwd systeem met een MSI Z97 gaming 5 moederbord.
In het begin een 1-2 jaar geleden nooit geen problemen maar nu wel...

Ik heb namelijk wekelijks een scan van update´s voor moederbord, audio drivers, netwerk, etc.
Nu heb ik een maand geleden een keer de update gedaan voor het moederbord van 1.A0 (versie vermoed ik)
naar 1.B0 en toen begon het gedonder.. Nu elke keer als ik de PC aan zet start of niet op en zegt choose a proper boot device or reboot
of hij start wel gewoon op en dan naar een minuut werkt de draadloze muis pas en geeft hij aan dat Intel Rapid start techno niet is ingeschakeld.
schakel ik heb in de BIOS weer in dat gaat het opstarten 2x goed en daarna begint het weer en schakelt hij dus blijkbaar in de bios zelf uit.

Nu is er een update naar 1.C0 als ik die aanklik gaat hij installeren, en dan moet ik close doen en zegt hij dat hij opnieuw opstart
maar dat gebeurd niet doe ik het handmatig dan is er niets veranderd en staat gewoon bios 1.B0 er nog op.

Nou iemand een idee ? mss zelfde probleem gehad ?

Dank jullie wel alvast.

Ik heb namelijk wekelijks een scan van update´s voor moederbord, audio drivers, netwerk, etc.
Waarom? een driver werkt of niet en doet niets met snelheid ofzo, tis alleen voor de communicatie tussen hardware en de kernel.
Hooguit als er een nieuwe videokaart in gaat om alles van de kaart te kunnen benutten.

Probeer de update in veilige modus met netwerk.
En na een bios update alle instellingen met het manual erbij nalopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan