Vorige weer bestelde ik verschillende onderdelen voor een nieuwe pc samen te stellen.
Na dat hij ineen zat starte hij gewoon normaal op.. Kwam in het bios enzo.. Het lukte me echter niet om via mijn usb windows te installeren, dat lag wel aan mij veronderstel ik
Nou.. Met wat proberen en doen startte de pc gewoon niet meer op. Ik ging kijken en zag de 2 groene ledjes oplichten, "03" stond erop. Met wat zoeken en googlen dacht ik dat het aan mijn RAM lag.
Ik verstak mijn RAM, en men pc deed het gewoon weer. Dit gebeurde enkele keren.
Tot gisteren, wat ik deed, de ledjes blijven op "03" staan.
Misschien dat jullie een idee hebben wat ik kan veranderen/doen?
Ik heb al alle kabels in en uit getrokken, pc proberen resetten, bios gereset (ik weet wel niet of dat op een juiste manier was..)
Alvast bedankt!!
Gr
Na dat hij ineen zat starte hij gewoon normaal op.. Kwam in het bios enzo.. Het lukte me echter niet om via mijn usb windows te installeren, dat lag wel aan mij veronderstel ik

Nou.. Met wat proberen en doen startte de pc gewoon niet meer op. Ik ging kijken en zag de 2 groene ledjes oplichten, "03" stond erop. Met wat zoeken en googlen dacht ik dat het aan mijn RAM lag.
Ik verstak mijn RAM, en men pc deed het gewoon weer. Dit gebeurde enkele keren.
Tot gisteren, wat ik deed, de ledjes blijven op "03" staan.
Misschien dat jullie een idee hebben wat ik kan veranderen/doen?
Ik heb al alle kabels in en uit getrokken, pc proberen resetten, bios gereset (ik weet wel niet of dat op een juiste manier was..)
Alvast bedankt!!
Gr