msimn.exe outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

anja67

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
ie kan mij helpen ik zit al de hele dag te zoeken en te lezen op forums maar ik kom er niet uit. k krijg een foutmelding van msimn.exe en dan sluit de computer mijn outlook af. Nu heb ik iets geprobeerd met *.dbx en dan van bij postvak in.dbx postvakin.dbxold te maken etc maar dat heeft alleen tot gevolg gegeven dat er nu niets meer in mijn mappen van outlook zit Heel erg vind ik dit. Ik verpest meer dan dat ik iets goed doe op het moment.:o dus eigenlijk 2 vragen hoe kom ik van die foutmelding af en hoe komen mijn mappen weer vol met mijn oude berichten? Alvast hartelijk bedankt voor het antwoord
groet Anja

Kan je je systeem niet terugzetten naar voordat het begon? En anders moet je even duidelijk vertellen wat je allemaal hebt gendaan met die *.dbx en zo hebt gedaan.

Ik denk dat ik het gevonden hebt wat ji hebt gedaan. Heb je dit gedaan. Spesifiek:
Beste jongen,
Ik geef geen oplossing waarmee je wat kwijt raakt.
Hooguit een paar inkomende files.
Als je daarvoor bang bent rename dan even postvakin.dbx in postvakin.dbxold.
Kijk als je niet meer in OE kunt ben je zowiezo alles kwijt. Is het niet? Het is te proberen.

Dan zou ik zeggen rename alle weer naar dbx wat je gerenamed hebt.

Als eerste, zet die bestanden waar je 'old' achter hebt gezet op een veilige plaats op de pc (andere map)
Ga dan naar -start->zoeken en ga daar zoeken naar '*.wab' dat gevonden bestand zet je ook op de veilige plek.
Ga vervolgens naar -configuratiescherm->software->windows onderdelen toevoegen/verwijderen en zoek daar oudlook express op en kies voor verwijderen (vinkje weghalen), herstart hierna de pc.

Ga weer naar windows onderdelen toevoegen/verwijderen en zet outlook express weer op de pc.
Kopieer vervolgens de veilig gestelde bestanden terug naar de mappen waar ze thuis horen.
Je zal zien dat je daar gewoon weer een PostvakIN.dbx enzovoort hebt, verwijder de desbtreffende dbx bestanden en hernoem jouw PostvakIN.dbxold weer naar PostvakIN.dbx (en andere natuurlijk)

Je zal zien dat als je daarna Outlook express weer opstart alle mails en adresboek weer terug zijn.

ja precies dat heb ik gedaan met die dbx bestande dus nu ga ik weer in die files en verwijder mijn aanpassingen?

Doe even wat maestro12 zegt. En heb je outlook en outlook express op een pc draaien?En even voor een oplossing voor het probleem betreft msimn.exe kijk eens even hier en dan zou ik eens voor de oplossing gaan die er bij 'Regenerating the Identities Registry Key' staat geschreven. Maar wat ik afleid is dat je outlook en outlook express hebt ofniet?

Ik gebruik outlook express ja op mijn pc. Ik heb het verhaal van verwijderen en weer toevoegen uitgevoerd alleen heb ik geen snelkoppeling meer op mijn buroblad......en nu?
bedankt voor het antw:)

De snelkoppeling heb ik weer pffff maar mijn mappen zijn nog steeds leeg, ik probeer nu te importeren maar daarbij geeft ie een melding dat het niet gaat

Laatst bewerkt:
Ik gebruik outlook express ja op mijn pc. Ik heb het verhaal van verwijderen en weer toevoegen uitgevoerd alleen heb ik geen snelkoppeling meer op mijn buroblad......en nu?
bedankt voor het antw:)

Zoek Outlook Express op in -Start->programma's, klik met de rechtermuistoets op de snelkoppeling en kies uit het menu "kopiëren naar->bureaublad (snelkoppeling maken)"

plus de foutmelding van msimn.exe is er ook nog steeds, dus kan outlook expre nog niet gebruiken:shocked:

En hoe kan je zien dat de mappen leegzijn als outlook express meteen weer afsluit?

OE start op laat mijn binnengekomen post zien dan klik ik bijv op nieuw bericht maken of kijk in mijn concepten map en dan komt de melding weer en sluit ie m af

Zoek het bestand "8e58_appcompat.txt" eens op en plaats de inhoud eens hier, daar staat als het goed is een foutmelding in.

p.s. Wel alle updates van Windows geïnstalleerd??

Zoek het bestand "8e58_appcompat.txt" eens op en plaats de inhoud eens hier, daar staat als het goed is een foutmelding in.

p.s. Wel alle updates van Windows geïnstalleerd??

tot nu toe gezocht helemaal niets te vinden !

Ga naar start --> uitvoeren en typ daar C:\docume~1\A4078~/.str\locals~1\temp\8e58_appcompat.txt en kopier de tekst eens even naar hier?

een oplossing voor het probleem betreft msimn.exe kijk eens even hier en dan zou ik eens voor de oplossing gaan die er bij 'Regenerating the Identities Registry Key' staat geschreven
Heb je dit al gedaan??
En heb je die bestanden die je van naam veranderd hebt terug de oorspronkelijke naam gegeven?? En als dat niet lukt waarom doe je dan niet gewoon een systeemherstel voordat het allemaal begon?

Heb je dit al gedaan??
En heb je die bestanden die je van naam veranderd hebt terug de oorspronkelijke naam gegeven?? En als dat niet lukt waarom doe je dan niet gewoon een systeemherstel voordat het allemaal begon?

ik heb deze comp pas gekregen en heb een legitieme versie van windows gekocht maar ik wachtte op een mail met de code die ik wel gekregen heb zie ik in mijn outlook expr maar ik kan hem niet helemaal lezen of uitprinten want dan geeft ie die msm foutmelding weer dus ik ben bang dat ik weinig kan?

ik heb deze comp pas gekregen en heb een legitieme versie van windows gekocht maar ik wachtte op een mail met de code die ik wel gekregen heb zie ik in mijn outlook expr maar ik kan hem niet helemaal lezen of uitprinten want dan geeft ie die msm foutmelding weer dus ik ben bang dat ik weinig kan?

Nu heb ik de betreffende mail te openen in C: etc postvak in maar omdat ik nog niet zo handig ben probeerde ik dat bestand te openen dat DBXL ofzo bestand te openen met windows ja heel dom.....dat gaat niet en nu weet ik niet meer hoe ik dat terug kan zetten ik hoop echt dat iemand me kan helpen. bedankt vast

Ik heb susteemherstel gedaan dbx bestanden zijn wer normaal geworden alleen als ik nu mijn outlook open zijn al mijn inkomende berichten weg ook die ik nodig had van windows hoe krijg ik die weer terug? Ik hoop dat dat kan dit is echt erg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan