msleuk.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBKiller4Life

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
Iemand die ik ken heeft in zijn lijst met processen (taakbeheer) het volgende proces actief : msleuk.exe. Is dit een virus of zo (mischien nieuwe blaster variant)

Staat er echt msleuk.exe want er is niets over te vinden op het WWW

Heb overal gezocht en ik kan er werkelijk niks over vinden op het internet.

Ik heb die gast aan de lijn, en ja ik kon er ook niets over vinden.
Hij draait kazaa enzo, hij had ook teekids.exe.
Dus ja , ik weet het niet, vond het ook al erg sick.
Die gast is buitenlands (no offense)
en hij bedoelde mslegi.exe, als die het nu tenminste goed heeft, heb het hem laten spellen, maar ik weet het niet hoor.

Laatst bewerkt:
Met een proggie als asviewer kan hij al z'n running processen zien. Staat dit bestandje er dan ook nog tussen?

teekids.exe is een nieuwe variant van blaster

Teekids is mij bekend en die heb ik ook al weg.
Het ging mij meer om dat mslegi bestandje, als die het mij goed heeft doorgegeven.

Geplaatst door hendricus
Met een proggie als asviewer kan hij al z'n running processen zien. Staat dit bestandje er dan ook nog tussen?
Kan ik helaas niet meer doen. Had hem aan de lijn, lastige kennis....
Hij zei last te hebben van blaster.worm (had die dus ook die teekids namelijk) en toen ik hem vroeg om te kijken naar msblast.exe in de lijst met processen toen kwamen we die ene tegen.
Vandaar mijn vraag, teekids is al weg m.b.v. fixblast.exe

Ook dat bestand geeft geen enkele hit op Google, dus of is splinternieuw of weer verkeerd doorgegeven.
Is het geen grap, want het eerste was msleuk.exe en dat doet toch iets vermoeden.

Mvg

Gaat niet meer, ik heb het bestand in elk geval weggegooid en ja ik kon ook niks vinden erover.
Mij maakt het verder niet uit. Tís niet mijn pc, maar pc had wel kuren, zoals zoekvenster die je niet krijgt etc...
Maar dat is nu niet meer mijn zorg, heb hem een beetje afgescheept, ik ga mischien binnenkort even langs om te kijken of het nog steeds aanwezig is.
En dan zal ik wel even die scan doen, en nee dit is geen gein.

Is het toch niet de afkorting MicroSoft Internet Explorer, waarbij uk misschien staat voor Engelstalige versie?
msieuk?

Geplaatst door jandee
Is het toch niet de afkorting MicroSoft Internet Explorer, waarbij uk misschien staat voor Engelstalige versie?
msieuk?
Nee want op dat moment was geen ie venster open, en hij had iexplore.exe erin staan dus lijkt me vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan