MsMpEng.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casjebasje

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Berichten
408
Hallo,

Het proces "MsMpEng.exe" verbruikt bij mij relatief veel geheugen, en het dient (voor zover ik weet) alleen voor het updaten en onderhouden van Windows Defender, alleen dit programma is niet eens ingeschakeld op mijn PC, omdat ik ook al Microsoft Security Essentials gebruik als virusscanner. Hoe verwijder ik dit proces, voor goed? :)
 
Hoi,
je kunt hem definief uitschakelen in run>services.msc
Opstarttype "uitgeschakeld)
Verwijderen kun je hem niet omdat hij in het OS is ingebouwd.
Succes.
 
MsMpEng.exe is de scan-engine van Microsoft Security Essentials:
Lees deze thread ook eens door, want het gaat hier ook specifiek over hoge systeembelasting.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Off Topic
Gelukkig gebruik ik dat allemaal niet,vandaar dat ik fluitend door het leven ga. :d
 
Tegenwoordig gebruik ik de Avast Free-versie (na de zoveelste blunder van AVG) en de Comodofirewall,een uitstekende firewall trouwens. Verder heb ik nog Spywareblaster,die ervoor zorgt dat bepaalde sites geblokkeerd worden en ik draai af en toe handmatig Mbam.Ik moet zeggen dat ik bijna niet meer weet wat een virus is. AVG zag al m'n diagnostische software voor trojans aan en zette ze allemaal in quarantaine. Van Microsoft heb ik alles geblokkeerd d.m.v. WinXpAntiSpy en handmatig omdat ik het constant spioneren/onderzoeken van mijn pc door Microsoft zat ben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan