MSN 2011 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skipito

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
Berichten
81
Beste,

Ik ben van plan MSN 2011 te gaan verwijderen. Echter wil ik dan het liefst een andere (eerdere versie) downloaden.
Weet iemand misschien waar ik het kan downloaden? Op de officiele site staat het namelijk niet. Is het gevaarlijk om het ergens anders vandaan te halen?

MVG,

Edit: OPGELOST
Ik heb het oude verwijdert en via de msn website geinstalleerd (versie 10). Werkt prima. Yay!
 
Laatst bewerkt:
Mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt, ik kan die oudere versie nergens terug vinden?

Alvast Bedankt
 
Windows Live Essentials 2011

Ik heb ook de nieuwere versie verwijderd, maar bij het inst van de oude versie krijg ik de melding dat er 'n nieuwere versie op mijn pc staat.
Nu zie ik bij software Windows Live Essentials 2011 staan,moet ik deze verwijderen.
Gr Fokje
 
Laatst bewerkt:
Ja,

Je moet dat hele pakket eraf halen(verwijderen) en daarna weer dat hele pakket er opnieuw op zetten.

En niet msn 2011 verwijderen en daarna een oudere versie erop zetten, nee alles verwijderen wat bij dat pakket hoort.
 
Windows Live Essentials 2011

Dit heeft voor andere progr geen gevolgen.
Gr Fokje
 
Windows Live Essentials 2011

Hallo Cashher
Het probleem is opgelost, ik heb de oude versie er weer op staan.
Hartelijk bedankt,
Gr Fokje
 
essentials 2011.

Hallo allemaal, ik krijg met geen mogelijkheid Windows Live Essentials verwijdert.? ook in veilige modus lukte het niet.
Wat doe ik fout?? en belangrijker hoe ga het GOED doen.?

Bedankt.
 
verwijderen van msn

Hallo,

ik probeer ook die msn te verwijderen, en bij mij zegt hij ook steeds dat ik een nieuwere versie ervan op heb staan. Alleen als ik alles moet verwijderen, moet ik ook mail en photo gallery verwijderen, maar ik denk dat dat de mail is waar ik echt mail in ontvang en ik heb ook veel foto's op mijn computer staan, weet u misschien of dat bij de msn hoort, of op de pc?

Bij voorbaat dank!
 
wat bij mij op 1 pc gelukt is, is via systeemconfig,een herstelpunt te nemen van VOOR de update naar ESSENTIALS.

Maar dan mag het NIET telang geleden gedaan zijn,want Vista houd volgens mij maar een paar dagen de herstelpunten zichtbaar.

Andere pc is NIET gelukt, en gebruik die PC dan ook maar niet meer als ik op MSN wat wil doen.

Suc 6 .
mocht je een goede oplossing krijgen,laat het es weten svp.?
 
Kun je gewoon verwijderen. Photo gallery kan geen kwaad,je blijft je photo's gewoon houden. Als je Outlook of Outlook expres gebruik voor je mail dan kan het ook geen kwaad.
 
oke, dankuwel!
ik ga ermee aan de slag,
als het gelukt is zal ik wel even melden hoe ik het heb gedaan!
 
Beste allen,

Nadat ik alle negatieve reviews heb gelezen van MSN 2011 heb ik besloten om het niet te downloaden. Ik ga liever voor de oudere versie. Jammer genoeg is het programma Windows Movie Maker deel van het Windows Live Essential 2011 pakket. Als ik goed heb gelezen heeft de oudere versie dit niet. Nu is mijn vraag: Kan ik Windows Movie Maker downloaden van de nieuwe versie, en MSN downloaden van de oudere?

Groeten Lianne
ps. Mag ik wel reageren op een 1 maand oude topic?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan