MSN 4.6 weigert te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelieboelie

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2002
mensen

omdat ik een wat slomere PC heb, P2 400 MHZ, wil ik weer msn 4.6 erop zetten, 5 en 6.1 maken mij PC erg sloom

maar als ik dus 4.6 installeer, doet hij dit goed, maar als ik me wil aanmelden zegt hij dat er een nieuwe versie is..... hij zegt dat IK MOET UPDATEN OM HET PROGRAMMA te gebruiken, wat een K*tzooi, ik ben dus gewoon verplicht om 6.1 te gebruiken, Microsoft, VAL DOOD, dit slaat toch helemaal nergens op???

weet er iemand een register trick ofzo? of een ''crack'' of iets dergelijks, want ik ga echt niet 6.1 weeer installeren

Nee, 4.6 maakt gebruik van oud protocol dus dat gaat gewoon niet meer werken, ja kan wel ander programma nemen, gaim of trillian ofzo meschien is dat iets minder zwaar :) als je trouwens windows XP er op hebt, dan kun je nog wel met laaste MSN 4.7 build inloggen!

of windows messenger 5.0 (dit is niet het zelfde als MSN 5.0)

http://www.microsoft.com/downloads/...9f-6388-4193-8002-be55584c1ac1&DisplayLang=en

zakelijke variant voor MSN is dit ( kan je ook op wat andere systemen inloggen maar is nog wel veel lichter dan MSN 5.0 / MSN 6.1)

Want dit heeft nog de "oude" msn 4.x interface

Je moet wel of windows 2000 of windows XP hebben :)

aah jammer!! ik heb win 98SE, maar bedankt voor je antwoord, ik ga eens ff kijken wat trillian en die gaim is!

ik heb hetzelfde probleem gehad. heb gewoon mijn computer geupdate via de Microsoft site en hupekee deed het gewoon.

suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan