MSN 5 en plus! werken niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Miq
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Miq

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Hallo allemaal,
ik heb net MSN plus! geinstalleerd bij MSN 5.0. Hij werkt prima, totdat ik de PC opnieuw opstart, dan is ook gelijk het Plus! tekentje weg.

Wie weet raad?

Had je wel MSN afgelosten toen je PLUS! ging installeren?

neen, dat deed ie automatische... of heb ik het nu verkeerd gedaan? :(

Hmm, dat is wel heel maf ja...
Heb je MSN Plus version 2 ?
Dat is de enige die volledig compitabel is op MSN 5....
Zo niet, dan zou je even op de website van MSN Plus moeten kijken en downloaden. :)

Vergeten te melden, maar de site is momenteel down....

heeeeeeeeeej een nieuwe versie van Plus? :D
zou tijd worden, ik had al een paar keer gekeken, ik mis dat nogal...

Geplaatst door Xcalibur
heeeeeeeeeej een nieuwe versie van Plus? :D
zou tijd worden, ik had al een paar keer gekeken, ik mis dat nogal...

Ja, die gast die het had gemaakt had het al jaren beloofd, maar ja.... Het lijkt het "game-uitstel-virus wel" :D
Anyway, je zou het moeten zoeken op een zoekmachine, want zoals ik al meldde, de site is down.

tja, ik heb idd de nieuwe versie. en de site is idd down :(

plus

hoi ik heb msn 4.6 maar wat ik merk als ik met iemand gechat heb en ik wil die log opzoeken dan is ie er wel maar niet alles ???

khep via kazaa plus v2 gevonden weet iemand hoe groot ie precies is ivm de veiligheid.

Precies 1041 Kb :p
Om terug te komen op deze topic, heb je al geprobeerd te reinstallen ?
Als het probleem dan nog voorkomt, dan ken ik niks meer voor je doen.

Geplaatst door Mastertje
khep via kazaa plus v2 gevonden weet iemand hoe groot ie precies is ivm de veiligheid.

Eh, wat heeft dat hier mee te maken?

Gaan we morgen ff proberen, thx voor de info! Ik laat dan morgen weten of het gelukt is

Hoi,

Net opnieuw geprobeerd plus! te installeren, nu MSN uitgedaan. Alles gaat prima, en bij het starten van MSN staat plus! ook in het menu, alleen bij opnieuw opstarten is ie weer weg. Bij m;n vorige bericht staat de url naar plus! die ik nu gebruik.

Re: plus

Ben blij dat je probleem is opgelost !!

Geplaatst door janto10
hoi ik heb msn 4.6 maar wat ik merk als ik met iemand gechat heb en ik wil die log opzoeken dan is ie er wel maar niet alles ???

Janto10,

wil je niet een vraag stellen in een vraag van iemand anders? zo word het alleen maar onoverzichtelijk!
je log zou toch wel helemaal voldoende moeten zijn maar verder zou ik het niet durfen te zeggen...

heb je nog problemen ermee post dan even een nieuw onderwerp met je vraag!

Bij voorbaat dank!

oke

zal niet meer gebeuren nou het zit zo als ik met iemand chat en die zegt een heleboel dingen die ik later wil opzoeken dan denk o doet ie toch automatisch maar als ik later naar de log kijk staat er maar een halve deel op

hoe kan dit??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan