msn 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

apekoppie

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2003
Berichten
21
hallo,
Hoe kan ik de namen die opgeslagen staan bij het aanmeldingspoppetjevan msn wissen. Bij aanmelden kan ik dan kiezen uit een aantal (eerder ingetypte) email adressen. Hier staan nu ook een aantal verkeerde bij....kan ik deze lijst ook wissen??
 
De map die hierin staat verwijderen:
C:\Documents and Settings\geruikersnaam\Application Data\Microsoft\Credentials\

Mocht je het niet kunnen vinden via de verkenner, dan moet je even -verborgen bestanden weergeven- aanzetten in mapopties.(map application data is verborgen)
 
C:\Documents and Settings\Default User\Application Data\Microsoft\

na deze map kan ik alleen kiezen uit de mappen:

internet explorer
SystemCertificates

De map çredentials' zie ik dus niet (kan de verborgen bestanden wel zien)
wat moet ik dan doen??
 
Je moet ff naar de map van je eigen gebruikersnaam gaa, niet de default user.
 
ik kan helaas deze map niet vinden vinden.....bij het zoeken van (verborgen) bestanden komt er ook geen resultaat...bij het verwijderen van de andere mappen die er dan wel staan, ook niet het gewenste effect.....ik heb een plaatje van de bedoelde lijst bijgevoegd...hoop dat iemand me kan helpen
 
Welk plaatje? :)

Btw, ik zit nu niet achter xp machine dus kan je niet in detail helpen maar miss iemand anders wel...
 
Dit heb ik geprobeerd maar ik kan die map niet vinden, en heb 'verborgen bestanden' aangevinkt. Ik krijg alleen de map MSE te zien, als ik deze verwijder en opnieuw opstart staan ze er nog gewoon in...ook bij de 'default user' heb ik de map 'system certificates' gedelete en opnieuw opgestart....ook dan staan de namen er nog in
Dit is het pad wat ik in eerste instantie gevolgd heb:
C:\Documents and Settings\Okkie(mijn usernaam)\Application Data\Microsoft\MSE (verder geen mappen, en nogmaals, verborgen mappen zijn zichtbaar)

Ik heb de nederlandse XP prof versie en nederlandse MSN 6.0, moet ik een andere map hebben of zoiets??
 
Raar dat die map erniet staat. Ik weet niet anders of elke WindowsXp versie heeft deze map. Zo ik ook op WinxpproSP1.

Bijlage om te showen dat ik je niet voor de gekkie aan houden ben:
attachment.php


Is jammer dat je de nederlandse versie hebt.
Alle Engelse versie winxp kunnen de wachtwoorden wissen mbv start uitvoeren control userpasswords2, tab geavanceerd, wachtwoordbeheer.

Ik weet niet of dit nodig is om die map wel weer te geven, maar heb je in de mapopties ook aangevinkt:
"de inhoud van systeem mappen weergeven?"
 

Bijlagen

  • credentials.jpg
    credentials.jpg
    39,9 KB · Weergaven: 182
Laatst bewerkt:
ja ik heb map nu gevonden! duurde ff maar ja...maar nu het volgende, ik ga naar die map en delete em...start opnieuw de computer op en ze staan er nog steeds in!!?? moet ik die map deleten als msn aan of juist uit is ofzo?? want na het opstarten is de map ook weer terug, inclusief de e-mail adressen...heb al bij verschillende topics op internet gelezen dat dit de manier wel is...maar ik schijn toch iets niet goed te doen...plz help me
 
ik heb het volgende gedaan en nu is het probleem opgelost.....ik heb met de zoek functie çredentials' gezocht, hier werden 2 mappen gevonden....de eerste op de plaats waar we het steeds over hebben en de tweede hier: C:\WINDOWS\Application Data\Microsoft\Credentials
nu heb ik ze beide gedelete en opnieuw opgetart en nu zijn de e-mail adressen weg...

in ieder geval bedankt voor de hulp!!
 
Wazig! Ik heb in mijn windowsmap helemaal geen application data map staan...

Hoe onlogisch kan windows zijn?:cool:

Beter dat het iig = opgelost nu,
bedankt voor het melden je uiteindelijke oplossing.:thumb:

groeten
Martijn.
 
Dit hoort niet in overige software :)
 
dit slaan we op in ons geheugen voor toekomstige problemen. Ik had er wel al eens eerder van gehoord dat er nog zo'n map moest zijn. Jammer dat ik niet mee heb kunnen zoeken omdat ik nu op vakantie ben.
 
Ik heb wel even meegelezen... Dit is reuze handig als je een veelbezochte pc hebt met mensen die niet kunnen tikken :) Ik heb weer 3 maagdelijke inlog schermpjes :)
Bedankt:thumb:
 
Heej!
Ik werd door verwezen naar deze topic en eerst dacht ik dat ik het had opgelost op de manier zoals die jongen die deze topic gestart heeft door de credentials te zoeken en die dan te verwijderen! Eerst was alles weg, maar nu blijft het gewoon terug komen. Dus ik snap er weinig van, ik wil gewoon die naampjes weg, ik irriteer me er behoorlijk aan! Iemand anders een ander maniertje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan