msn 6.1 foutmelding na aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je even moet wachten tot morgen ofzo en dan proberen opnieuw in te loggen. Had je wel het goede wachtwoord ingevuld?

Geplaatst door tisha
Ik denk dat je even moet wachten tot morgen ofzo en dan proberen opnieuw in te loggen. Had je wel het goede wachtwoord ingevuld?
was al sinds 9 december zo en ja het is een goede wachtwoord

Beste Rickv16 & Tisha,

ik ondervind hetzelfde probleem met MSN Messenger 6.1. Op de pc die op mijn kamer staat, mislukt het aanmelden met MSN en op de pc van mijn vader, die op het kantoor beneden staat, kan ik wel inloggen!

En mijn wachtwoord e.d. klopt allemaal!

Heeft iemand een suggestie?

Geplaatst door Ruben1981
Beste Rickv16 & Tisha,

ik ondervind hetzelfde probleem met MSN Messenger 6.1. Op de pc die op mijn kamer staat, mislukt het aanmelden met MSN en op de pc van mijn vader, die op het kantoor beneden staat, kan ik wel inloggen!

En mijn wachtwoord e.d. klopt allemaal!

Heeft iemand een suggestie?

vindt ik ook raar ik heb msn hellemaal erafgegooid zelfs in de register en opnieuw geinstalleerd het probbleem bleef bestaan toen heb ik mijn wachtwoord maar geresset en nieuw wachtwoord zelfde wachtwoord aangemaakt toen kon ik weer inloggen zelfs vrienden van me konden op mijn msn niet inloggen en bij anderen wel is gewoon een flutfout van msn 6.1

Laatst bewerkt:
Probleem aanmelding Messenger 6.1

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn collega's,( inclusief werkgever :) , en ik kunnen ons niet aanmelden op M 6.1, Windows Messenger en .net passport via de pc op ons werk. Zie mijn bericht elders op het forum.

Re: Probleem aanmelding Messenger 6.1

Geplaatst door Johnito
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn collega's,( inclusief werkgever :) , en ik kunnen ons niet aanmelden op M 6.1, Windows Messenger en .net passport via de pc op ons werk. Zie mijn bericht elders op het forum.
heb je dit eigenlijk al geprobeert?vindt ik ook raar ik heb msn hellemaal erafgegooid zelfs in de register en opnieuw geinstalleerd het probbleem bleef bestaan toen heb ik mijn wachtwoord maar geresset en nieuw wachtwoord zelfde wachtwoord aangemaakt toen kon ik weer inloggen zelfs vrienden van me konden op mijn msn niet inloggen en bij anderen wel is gewoon een flutfout van msn 6.1
mijn probleem is al opgelost het kan ook aan jullie server liggen proxy adressen enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan