MSN 6.1 in combinatie met ZoneAlarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
1.406
Ik heb een probleem met mijn MSN 6.1 in combinatie met ZoneAlarm. Bij het automatisch op afwezig zetten na...minuten werkt niet en blijf dus ook na een aantal min. geen handelingen op de computer te hebben vericht op aanwezig staan. De MSN helpdesk heb ik dit probleem ook al voorgelegd en die zeiden dat de Windows Messenger het probleem geeft. Toen heb ik terug geantwoord dat ik die heb verwijderd d.m.v. het zinnetje bij uitvoeren te doen zoals hier in dit forum ergens staat beschreven. Toen antwoorde zij terug dat ik dat nooit had mogen doen, bla bla. Maar dat dit de oorzaak van mijn probleem is betwijfel ik.
Wie kent dit probleem en hoe is dit op te lossen? Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Nee hoe je messenger hebt verwijderd in het verleden doet volgensmij geen donder uitmaken dat je nu problemen hebt met de status functie in messenger. Meer MS die zichzelf weereens probeert te dekken...

Wat de oorzaak wel is weet ik niet, maar je hebt het over ZoneAlarm... werkt het wel als je ZA uit hebt staan dan?(zorg wel voor tijdelijke andere beveiliging)

Ik weet niet welke opties je in msn gebruikt, maar er zijn alernatieven die probleemloos werken. Je geeft maar een gil...
 
Laatst bewerkt:
Net even geprobeerd om ZoneAlarm uit te schakelen maar ook dat helpt niet, de standaard firewall van XP stond ook uit. Ik weet niet wat er fout staat, maar vreemd dat het niet werkt. Wat bedoel je met welke opties ik gebruik?
 
Met opties bedoel ik de voice-en camgesprekken die msn als features heeft. Want als je die toch niet gebruikt, is msn in mijn ogen niets beter dan bv MirandaIM. Slechter zelfs:p (maar das persoonlijk)

Ik dacht, misschien kun jeje probleem erg simpel oplossen door een mirandaIM te gebruiken ipv msn.
Proggie ruled imo in hogere sferen erg goed enzo...:)

Heb je trouwens al msn verwijderd en opnieuw geinstalleerd? Misschien does that the trick wel?
 
Cam en voice gebruik ik zelden. Netmeeting verwijderen en opnieuw installen heb ik al gedaan maar zonder succes...
 
Netmeeting? We hadden het toch over msn6?

Het probleem lijkt mij te zitten in msn zelf, lijkt me stug als het erbuiten ligt, even verwijderen en opnieuw installeren zal best een reele kans tot oplossen hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan