msn 6.1 spookt

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Heb MSN 6.1 op mijn pc staan.
We zitten met 2 personen via deze pc bij MSN

Diegene die aangemeld kan wordn via de knop aanmelden blijkt altijd aangemeld te staan ook al is hij niet aangemeld !!! ????

1. Meldt die persoon zich aan komt er een bericht:
Je bent afgemeld bij .NET mesenger service omdat je al op een andere plek bent aangemeld.
2. meldt persoon 2 zich aan dan ziet hij dat persoon 1 online is terwijl die zich niet heeft aangemeld.
3. ik kan opdezelfde pc een bericht sturen dan naar die andere persoon. HAHA we kunnen op 1 pc met elkaar communiceren.

auto aanmelden als windows gestart wordt is uitgevinkt.

Ik snap het geen snars meer van.

Wie wel??????

Nou wordt ie echt mooi !!!!
Wil ik kijken of er als respons op de vraag is, blijkt ie weg te zijn.
Na zoeken vindik hem terug met de status OPGELOST

Mooi niet dus, heb ik echtniet zo aangegeven.

Zie je wel dat het spookt !!!!!!

the same

Heb dit probleem ook.
Een tijd geleden was het precies opgelost nadat ik in norton 2003, de functie om instant messenger te scannen had uitgeschakeld.
Nu is probleem terug.
Van spoken gesproken !
de enige echte oplossing is de windows messenger te deinstaleren, maar dan ben je tegelijk de funtie voor hulp op afstand kwijt. Daar ik deze regelmatig gebruik om iemand verder te helpen, wil ik deze niet kwijt.
Verder is het mogelijk dat het te maken heeft met die .Net software, maar hier weet ik het fijne niet van of deze mag of kan verwijderd worden zonder enige bijwerking?
Dus het is een dilemma.
:(

Messenger spookt

Ik heb precies hetzelfde. Weet ook niet hoe Messenger wordt geactiveerd. Er staat ook geen icoon in de taakbalk, dus ik kan mij ook niet afmelden. Zover ik weet heb ik alles uitgezet waardoor Messenger automatisch wordt gestart. Het lijkt iets te zijn in het Register. Zou ook graag de oplossing horen, waarbij het deinstalleren niet de optie is die ik zoek.

****waarbij het deinstalleren niet de optie is die ik zoek.******

En dat helpt ook niet zoals ik heb ondervonden.....

Messenger 4.7

Ik ben op onderzoek uitgegaan. Het bleek dat Messenger 4.7 op de achtergrond bleef meedraaien, terwijl deze bijv. niet bij de software stond. Dit programma was bij mij wel in de browser geintegreerd, wat bijv. onder Extra te zien was.
Nu heb ik op internet een tool gevonden om 4.7 te verwijderen. Dit tooltje heb ik gedraaid en bij de herstart opgegeven dat mijn persoonlijke gegevens moeten blijven bestaan. Het lijkt erop dat ik 4.7 nu kwijt ben, maar wacht nog even mijn ervaringen af. Messenger als optie onder Extra in de browser is in ieder geval verdwenen.

De tool kan ik mailen.

ik geloof dat je de oplossing gevonden hebt
Heb de tool binne gehaald en ga het gelijk uitproberen...
ik meldt me nog.....

:thumb: :thumb: :thumb: voor gbonenberg

messenger 4.7

Je moet trouwens wel opgeven dat de gegevens verwijderd kunnen worden in 4.7, want bij een herstart kreeg ik deze vraag weer. Ik was even bang dat de gegevens dan ook in 6.1 zouden zijn verwijderd, dat bleek niet het geval te zijn.

HOA

Werkt nou nog je functie "hulp vragen of afstand" ?
Want het verwijderen van 4.7 lukt me ook, maar ben dan wel die extra functie kwijt om kennissen verder te helpen.
:confused:

hulp op afstand

Zit bij Messenger 6.1 onder "Acties".
In XP zit deze optie sowieso.

ja

Waar het normaal zit en hoe het werkt weet ik ook.
Maar als jij je windows messenger 4.7 verwijderd, werkt dan je hulp op afstand nog of niet.
Als ik de 4.7 verwijder heb ik ook geen last meer van onaangekondigde aanmeldingen, maar als iemand me dan vraagt voor hulp op afstand dan geeft windows melding dat 4.7 niet is geinstalleerd.
Voor mij is dit dus niet de oplossing, maar eerder een lapmiddel.

Messenger 4.7

Dan zul je Messenger 4.7 opnieuw moeten installeren. Als je onder Extra-Opties tabblad Voorkeuren de bovenste 2 opties uitvinkt ben je misschien ook van je oorspronkelijke probleem af na de herinstallatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan