Msn 6.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.hijma

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2001
Ik heb 6.1 weer geinstalleerd op m'n laptop, omdat 6.2 niet goed voldoet, maar wanneer ik me nu probeer aan te melden gaat'ie zeuren dat ik moet updaten als ik verder wil gaan.

Hoe kan ik dit omzeilen en toch versie 6.1 gebruiken? (op m'n gewone laptop kan ik het ook gebruiken, dus het moet wel kunnen)

Heb je MSN wel eerst verwijderd?
Als je deze helemaal verwijderd,en daarna weer 6.1 installeert,werkt het mogelijk wel goed.

Trouwens vreemd dat 6.2 problemen geeft hoor,wat voor problemen zijn dat dan?

ja ik heb het helemaal verwijderd. Geen effect, maar ik zal het straks nog es proberen.

6.2 geeft niet echt problemen, maar er zijn een aantal wijzigingen gemaakt die ik nogal irritant vind, o.a. het automatisch veranderen van bijvoorbeeld ; ) tijdens het typen.

bij 6.1 word er pas een icoontje van gemaakt nadat ik op versturen heb geklikt, bij 6.2 word het meteen veranderd.
zo zijn er nog wel een paar dingen, die ik irritant vind, maar waar ik zo 1, 2, 3 niet op kan komen.

MSN

LEONEHONDA, wat is de motivatie voor jouw vraag? Kun je uit een eventueel antwoord een gedegen oplossing aandragen? Het is toch niet onlogisch dat een programma aangeeft dat er updates beschikbaar zijn?

ja maar hij geeft het niet alleen aan, hij verplicht het me ook te installeren, anders kan ik gewoon niet meer verder.

Re: MSN

Geplaatst door Wiempie
LEONEHONDA, wat is de motivatie voor jouw vraag? Kun je uit een eventueel antwoord een gedegen oplossing aandragen? Het is toch niet onlogisch dat een programma aangeeft dat er updates beschikbaar zijn?

Gaan we bijdehand doen? Laten we proberen de topicstarter te helpen :rolleyes:

Laat hem eens updaten? Lijkt me stug dat ie automatisch weer naar 6.2 upgrade (die moet je gewoon apart downloaden en installeren)

Nou, als je hem download en je installeert hem toch niet, dan gaat hij de volgende keer weer zeiken...

nee dat was ooit zo, als ik me nu probeer aan te melden krijg ik de melding dat ik moet updaten als ik verder wil gaan.
Als ik dan Nee aanvink, kom ik weer terug in het aanmeld scherm van msn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan