MSN 6.2 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
Ik heb onlangs MSN verwijderd van mijn pc en wilde MSN 6.2 (opnieuw) installeren, maar de installatie van het gedownloade bestand wordt steeds afgebroken wegens 'foutcode 1603' en ik wordt dan weer verwezen naar MSN Messenger Web, de site van waar ik 6.2 notabene gedownload had.

Ik weet dat er momenteel (verbindings)problemen zijn met MSN, heeft dit ermee te maken of ligt het ergens anders aan en zo ja, hoe los ik dat op?
 
msn

dit is een test versie en is door microsoft verwijderd omdat er teveel fouten in aanwezig waren
 
Ik denk dat jij in de war bent met 7.0, dat was idd een beta-versie. 6.2 is een gewone, 'originele' versie.
 
Ikkan M.S.N. 6.2 gewoon downloaden,en ik gebruik hem ook zonder problemen. Gr. Rama
 
Heb Systeemherstel gedraaid naar een datum vóór het verwijderen, maar ook dan staat MSN niet meer geïnstalleerd. Als ik vervolgens het programma dat nog, middels 'Set up', op de harde schijf staat wil installeren, krijg ik de melding:

"Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het onderdeel

{874793FC-496A-8FE7-18C4DB9B143D}
HRESULT: -2147024894"
 
Laatst bewerkt:
Opgelost! Ik moest gewoon ff alle programma's uit mijn taakbalk afsluiten alvorens te installeren! Wellicht was Adaware of zo de boosdoener!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan