MSN 6.2 Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roekee

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Hey, ik krijg sinds vandaag om de zoveel tijd een pop-up met dat mijn messenger geinfecteerd is en dat ik een update van een site moet halen (geen offciele MSN site)

Dit is overduidelijk spy-ware. En gisteren begon het met elke keer als ik msn afsloot of opstartte dat ik een melding kreeg dat er een beschadigd bestand was (ListCache.dat) in een map die niet bestond. Ik moest een programma uitvoeren (CHCSHK ofzoiets) en toen kwam er alleen maar te staan in zo'n DOS-achtig schermpje: Het besturingssysteem is FAT32.

Uh volgens mij heb ik last van spyware maar weet het niet zeker.. vandaar hier in de MSN topic :) .

Dank u voor de aandacht:)

Denk eraan voor een hjack log te plaatsen soms kan je het prob al oplossen door ad aware van www.lavasoft.de

Die heb ik allemaal al gedraaid en alles er mee proberen te fixen.. ik kan echt niets maar dan ook niets vinden..

gebruik tegenwoordig ook firefox..

De site waarnaar verwezen is www.spw7.com

Maar het is dus niet bekend bij meerdere MSN-ers? Hmm

Ik raad je aan toch een Hijack This Log (zie de gegeven link) te plaatsen, mogelijk dat onze experts de oorzaak weten te vinden. :)

Ik heb hetzelfde probleem met deze Listcache.dat in messenger 7.5, is er ondertussen
al een oplossing voor dit probleem gevonden? Is dit een virus, of kan het verder geen kwaad voor je pc??

Fonzo_d welkom op helpmij.
Klik even op de links die hierboven worden gegeven.
Waarschijnlijk is het beter om dus een Hijack This Log te plaatsen op het aso-forum.
En omdat dit een zeer oud topic is sluit ik de vraag.
Succes met je probleem verder. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan