msn 6.2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al de MSN 6.1 waar staat dan de update.
 
bij de bovenstaande link helemaal onderaan op downloaden klkken :)
 
Is dat die PATCHER die ik dan moet download.
of wees wat duidelijker welke het is, en wat er bij staat, al vast bedankt.
 
op download nu klikken dan download ie msn 6.2
zal je ff een directe link geven dan begindt ie gelijk met downen :)

msn 6.2
 
In ieder geval bedankt.,
 
ik heb m nu ook maar wat is er nu in 6.2?


En wie kan mij een rechtstreekse download geven van msn plus update 6.2 want, msgplus.net werkt niet goed meer:thumb:
 
6.2 stimuleert je meer om msn explorer te gebruiken, de beloofde "bewegende avaters" zijn er niet, dikke afrader:(
 
(28 april 2004) [ Afdrukken | Doorsturen ]
Nieuws > Software >Door: Ruud van der Veer (28 april 2004)

Beschikbaar: MSN Messenger 6.2
Nieuwe versie met 'Fun & Games' Nieuws van vandaag:
Microsoft heeft gisteren een nieuwe versie van MSN Messenger uitgebracht. Met versie 6.2 is het ondermeer envoudiger om mobiele buddy's (contactpersonen) te bereiken, worden emoticons direct zichtbaar bij het intypen en zijn spelletjes makkelijker te vinden.

Start Menu heet voortaan Fun & Games en zijn in deze nieuwe versie spelletjes als Dammen, Patience-confrontatie en Bejeweled beschikbaar. Bij het typen van codes voor de populaire emoticons worden veel voorkomende typefouten automatisch gecorrigeerd. Ook verschijnt de emoticon nu meteen tijdens het typen, zodat gebruikers direct kunnen zien of ze ook inderdaad de bedoelde emoticon versturen. Tot nu toe bleven de sms-contactpersonen in de status 'offline', maar nu krijgen de mobiele buddy de 'online'-status; een geel icoon duidt daarbij aan dat deze contactpersoon bereikbaar is via de sms-functie van diens mobiele telefoon.


Verder is er een probleemoplosser bij verbindingsproblemen, die helpt bij het opsporen en verhelpen van de oorzaak van deze problemen. Lukt dat niet, dan kunnen de details van de troubleshooting-sessie worden opgestuurd naar de klantensupport van MSN.


Relevante Lynx
• MSN Messenger 6.2
 
Laatst bewerkt:
Heb je gelijk in, dacht dat ik het er in had gezet, is dus niet het geval geweest. Had later nl. nog de naam van diegene die het geschreven heeft erbij gekopieerd. Bedankt dat jij de site heb weergegeven.
 
Ik heb nu ook messenger 6.2 maar ben nu alleen mijn contactpersonen links beneden in mijn outlook kwijt.
Kan niet meer zie wie er online is klopt dat?
Met de oude messenger had ik ze nog wel.

Bezoeker
 
kun je toch zien in het msn venster

je zou die lijst ook ff opnieuw kunnen aanmaken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan