Msn 6.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
ff een vraag ik heb iemand in mijn msn staan die staat gewoon online nu heb ik gewoon ff voor de gein blockchecker gedaan en dan wordt aangegeven dat deze persoon offline is hoe kan dat ????

Dat komt omdat blockcheckers zeer onnauwkeurig werken en niet de juiste informatie geven. Soms werken ze niet eens. Dus het ligt niet aan MSN, maar aan die blockchecker.

weet je dat heel zeker want bij andere in mij lijst heb ik er geen last van?

zou het niet zo zijn dat deze persoon mij verwijderd heeft uit msn dat ie blockchecker daarom offline aan geeft maar waarom staat ie dan wel online in de lijst vreemd?

als iemand mij verwijderd uit msn is het dan mogelijk dat ie bij mij nog wel online staat of niet?

Blockcheckers gaan niet uit van iemands MSN en of iemand iemand anders geblokkeerd heeft. Blockcheckers kijken de status na van die ene persoon die jij hebt ingevoerd en gaat niet uit van jou MSN.
Ik test vaak blockcheckers met mijn eigen e-mail en raar genoeg blijk ik telkens offline te zijn, terwijl ik gewoon online ben.

ok dan zou het wel zo zijn heb er niet veel ervaring mee daarom

maar stel jij staat in mij lijst en ik verwijder jou sta ik dan nog bij jou online of niet?

Als je een contact verwijderd, kun je ervoor kiezen om hem of haar ook te blokkeren. Doe je dat, dan zal de andere jou niet online zien. Vink je dat echter niet aan, dan kan de andere jou gewoon nog online zien.

ok bedankt daarom dacht ik ff met ie blockchecker zo dacht ik dus dat iemand mij zonder blocken verwijderd had en dat daarom de blockchecker het niet zag maar bedankt voor het helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan