msn 7.0 beta en ms win journal viewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jol@nd@

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2004
Ik heb msn. 7.0 beta gedownload van de msn vandaag pagina. Dat installeren ging oke. Als ik een gesprek via msn probeer te activeren komt er iedere keer een installatie doorheen van Microsoft windows journal viewer. Daardoor dloopt msn iedere keer vast en is het niet te doen om te msn-en. Het installeren van ms journal viewer gaat niet goed want ik krijg iedere keer de melding: the feature you are trying tot use is on a network that is unavailable. click OK to try again or enter an alternate path to a folder containing the installation package 'Microsoft Windows Journal Viewer.msi in the box below.
Bij en in de box zelf staat het volgende ;
Use feature from: C:\Docu~1\Admini~1\Locals~1\Temp\IXP000.tmp\

Mijn vraag:
A: wat betekent het allemaal
B: ik kan de installatie niet annuleren want het start iedere keer automatisch wat moet dan doen.
ik heb windows XP

ik weet dat het een uitprobeer versie is maar dat is het probleem niet maar het dat installeren van dat ms windows journal. Ik weet nog niet eens waarom dat zich wil installeren want ik heb geen idee wat het is/betekent!!! :o

Kijk eens bij Windows update of Microsoft windows journal viewer daar nog als update tussen staat.
Zo ja laat die eens installeren.

Verder kun je eerst nog proberen of het helpt die Temp map leeg te maken.
(De map zelf laten staan)

Die map vind je in:

C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Temp

Let op,
De map "Local Settings" is een verborgen map.
Zorg ervoor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn: Verkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave > scroll naar beneden en vink het vakje voor "Verborgen bestanden en mappen weergeven" aan.

Leeg meteen ook de map "Temporary Internet Files".
Die vind je in dezelfde Local Settings map.
(ook deze map zelf laten staan)

Idd, gewoon ff updaten die windows en je probleem is verholpen.

Geprobeerd om via windows update te opdaten krijg dan een fout melding 0x800B0001:confused:
Kan ik het automatisch installeren van dat journal viewer niet annuleren of heb je dat echt nodig en zo ja voor wat dan?

Die is nodig om de handwriting-optie te kunnen gebruiken volgens mij...

kan ik dat dan gewoon ook niet installeren zodat we die handschrift functie gewoon niet gaan gebruiken?:)

Top. Ook fijn dat je de oplossing erbij hebt gezet, zodat iemand anders er misschien later nog wat aan heeft...:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan